28 nov. 2008

Creatorii de la marginea evolutiei (Maestrul Kirael)

Transmis prin Kahu Fred Sterling

KIRAEL : Eu vin aici in aceasta seara pentru a vorbi fiecaruia dintre voi. Facand asta, eu va cer sa va deschideti inimile la cuvintele mele, pentru ca ceea ce am de spus nu este pentru a contra-balansa nimic din ceea ce ati auzit, ci , in mod promitator sa deschideti o noua cale unde puteti simti prezenta iubirii insasi. Aceasta este cea mai mare dorinta a mea astazi, sa vorbim despre "marginea", versus, "implinirea " creatiei. Eu incep adoptand un numar de cuvinte care ar putea sa va ajute sa intelegeti cele doua concepte. In lumina fiintarii pe acest plan al pamantului, voi trebuie sa recunoasteti mai intai , ca aceasta calatorie a voastra este pur si simplu o sarcina a unei lumini, care va sta intr-o zi in fata Creatorului. Oh, in acest respect, prietenii mei, voi santeti doar particole de lumina ale Creatorului, chemate in fata si intrebate :

" Cine merge catre lumea pe care Eu am creat-o? Eu am intretesut impreuna multe realitati diferite. Eu am adus tesatura minerala impreuna ; Eu am adus tot praful si pietrele si marile cristale, formatiunile de roci ale muntilor. Eu am adus impreuna plantele si apoi le-am intretesut cu insectele pentru a imprastia sporii . Da, Eu adus de asemenea si animalele. "
Atunci, Creatorul a spus
" Eu am trecut prin toate dimensiunilemele ; Eu am trecut prin toate lumile mele si am luat toate gandurile, toate expresiile si am creat tesatura umanului. Aceasta este ceea ce voi veti fi cand veti ajunge pe aceasta planeta numita Pamant. Va va fi daruita iubirea luminii insasi. Amintiti-va aceasta, ca Eu, ca si Creator, Eu sant Lumina, Eu sant iubirea, Eu sant expresia ".

Daca santeti un spiritualist, voi stiti in inima voastra ca voi ati stat in fata acestui maret Creator , aceasta cea mai frumoasa expresie a iubirii, palpitand prin toate particolele voastre de lumina si ca ati fost atat de onorati sa fiti alesi sa vedeti ceea ce a creat creatorul. Oh, da, voi ati inceput foarte nesiguri de voi insiva, foarte incetosati odata ce ati ajuns pe acest plan, dar dupa o perioada de timp, voi ati diminuat acel voal. Cu fiecare incarnare, voalurile au cazut , pentru a va arata unde santeti acum. Acum, voi stati aici citind aceste cuvinte a unui mare Maestru , din alta forta a luminii. Oh, da, voi ma identificati , voi ma numiti Maestrul Ghid Kirael si eu spun ca fac parte din cea de a 7-alumina. Nu stiti ca sant cei care inca mai tin voalurile strans si imi spun :

" Cum poti fi din cea de a 7-a lumina , maestre Kirael?" Eu spun fiecaruia dintre voi, aceasta este diferenta intre implinire si a fi la marginea creatiei. Deci, sa vorbim mai multe despre aceasta diferenta. Primul lucru pe care il veti gandi este " Eu nu doresc sa fiu un creator complet. Eu nu doresc sa fiu acel manunchi de particole de lumina legat impreuna care nu face nimic cu viata mea, in timp ce eu sant aici." Ei bine, eu va asigur ca nici unul din cei care citesc acestea chiar acum nu este un creator deplin al energiei, deoarece , pentru a fi asta, ar trebui sa fiti mult mai tanar decat santeti astazi. Ar trebui sa fiti in stadiile timpurii ale incarnarilor , cand voi inca faceati cateva lucruri ticaloase si va intrebati de ce oamenii nu apreciau ceea ce faceati. Deoarece voi ati imbatranit prin acest proces, ati venit aici cu voaluri din ce in ce mai putine si aceasta inseamna pur si simplu ca v-ati mutat din ce in ce mai aproape de a fi intr-o constanta taiere a marginii creatorului de energie. Cati dintre voi va numarati ca si constanti creatori la limita? Sa va definesc creatorul limitei. Aceasta inseamna ca voi sa nu aveti absolut nici o frica. Daca santeti constant la limita, margine , fricile voastre se disipeaza. Aceasta inseamna ca voi intelegeti aceasta forta a Creatorului si Iubirea pe care El o iradiaza, cum El iubeste fiecare fiinta de pe oricare nivel de constiinta , pe care a creat-o si cum voi santeti cea mai valoroasa parte a Fortei Creatorului. Daca voi santeti pe marginea ascutita a intelepciunii Creatorului si a energiei Creatorului, voi va gasiti vazand lucruri pe care nu le-ati mai vazut vreodata. voi observati viata prin ochii prin care nu ati mai privit niciodata inainte. Cand cineva va da o floare micuta, voi nu o indrptati doar spre nas si spuneti :" Oh, e draguta". Voi o plasati chiar sub nari si inhalati esenta florii pe care Creatorul a creat-o.Voi deveniti atat de implicati , incat va este greu sa o lasati jos. Daca cineva va da un pahar cu vin, mai degraba ii sorbiti aroma, decat sa-l beti ; mai degraba ii admirati culoarea. Cand un creator deplin de pe marginea creatiei interactioneaza cu cineva, el vede tot ceea ce celalalt face, ca fiind perfect ; tot din jurul sau este perfect , deoarece el accepta aceasta intelegere , ca minunatul Creator niciodata nu comite erori. Creatorul marginii nu permite niciodata sa se intample nimic din ceea ce nu ar trebuisa se intample. De ce este asa? Ca un creator al marginii, voi intelegeti ca viata este un dar si voi va judecati pentru felul in care o folositi. Fiind pe marginea creatiei, aceasta va da cea mai mare oportunitate de a tese toate cele 5 simturi impreuna , pentru a cauza cel de al 6-lea simt. Cateva tinere m-au intrebat ieri cum se poate folosi energia noua, energia fotonica. Am sa va spun, deoarece aceasta ceea ce eu consider a fi constanta marginii creatiei. Imaginati-va ca deodata voi creati o particola de luminachiar in fata celui de al 3-lea ochi si apoi, alta si alta, pana cand se formeaza o raza laser din ele. Apoi imaginati-va ca le conectati la energia fotonica, care este o forta a luminii in ea insasi si alegeti sa vorbiti cu cel mai bun prieten de undeva de peste ape, in partea cealalta a lumii. Voi tocmai ati proiectat acele particole si apoi continuati sa le revarsati in afara. Asa cum le tineti conectate pe toate si ele gasesc acea persoana de pe partea cealalta a lumii , presupunem ca voi luati o alta sarja din acele particole si le rotogoliti pe toate in mainile voastre si le lasati sa va atinga buzele cu un sarut. Apoi le lasati sa pluteasca pe curentul pe care l-ati creat si mingea merge prin lume si apoi ea soseste, atinge buzele prietenului si impreuna voi puteti simti senzatia. Vedeti voi, aici ajungeti in aceasta Mare Schimbare. Voi capatati lucruri care va vor indeplini expresiile iubirii voastre. Deci, fiind pe marginea creatiei, prietenii mei, aceasta poate fi gloria definitiva de a fi uman. Cei care inca cred ca creeaza deplin , ar trebui sa inteleaga ca acea energie mentine voalul cel mai strans. Creatorii impliniti nu sant dornici sa recunoasca Creatorul ca fiind Iubire. Ei inca au nevoie sa vada Creatorul ca pe cineva sus in cer , cu un pergament si un pix, notand lucrurile rele pe care le faceti. Creatorii impliniti inca il blameaza pe Creator , cand un gigantic val devasteaza oamenii , care se intorc acasa prin procesul mortii. Un creator implinit este pur si simplu infricosat toata viata lui. Creatorii impliniti ii aleg pe cei dintre voi care santeti creatorii marginii. Creatorii impliniti incearca sa va agaseze , deoarece ei nu sant fericiti. Ei nu sant fericiti pentru ca voi vedeti lumina in lume , in timp ce ei vad umbrele. Ei va spun voua lucruri ca :" Voi mergeti in acele locuri ciudate, nu-i asa? Voi il ascultati pe medium. Ar trebui sa va controlati la cap". Stiti voi, cativa dintre voi au inceput sa simta ca nu ar trebui sa spuna nimanui unde merg, dar voi trebuie sa faceti asta, prietenii mei, deoarece aceasta este cea mai mare dorinta a Creatorului , sa aduceti milioane prin aceasta mare si noua Schimbare. Daca trebuie sa aveti de a face cu o multime de creatori impliniti in viata voastra, amintiti-va ca ei vor veni la voi tipand. Cand ei spun ceva rau despre voi, nu va enervati. Rugati-va pentru ei, iubiti-i. Maestrul Isus a spus odata :"Intoarceti si celalalt obraz". El nu a vrut sa spuna ca ar trebui sa fiti palmuiti din nou. Eu cred in inima mea ca ceea ce a zis El a fost sa le oferim altceva de privit, nu o tinta, ci iubire. Cand cineva spune ceva rau despre voi, mergeti in interior si spuneti :

"Asteapta un minut ; eu sant o parte din Creator. Eu sant facut din Lumina si ceea ce spune acea persoana nu inseamna nimic pentru mine, deoarece eu stiu cine sant. Eu sant frumusetea si viata insasi".
Lasati-l sa spuna ce vrea, prietenii mei . Amintiti-va, poate nu cu mult timp in urma , voi faceati acelasi lucru, poate nu in acest fel, ci in altul. Voi il faceati deoarece ati avut voalurile peste voi. Va rog sa nu-i spuneti :" Tu esti un creator complet, de aceea - tu ai voalurile pe tine.". Intoarceti si celalalt obraz, lasati-l sa vada lumina din ochii vostri. Multumiti-i pentru critica lui , pentru ca el va va ajuta sa intelegeti cum ati fi putut spune ceva care sa-l agaseze. Multumiti-i pentru curajul de a continua sa incerce sa gaseasca o cale prin voal, dar lasati ca voi sa fiti Lumina Creatorului. Lasati ca voi sa fiti la marginea creatiei tot timpul. Acum, cativa dintre voi ma simtiti in lumina voastra si nu pare sa fiu o fantoma sau ceva care sta in fata voastra. Eu pot vedea fiecare fiinta care citeste aceste cuvinte chiar acum si doar pentru un moment, eu va ofer tot ceea ce am invatat vreodata de la Forta Creatorului si tot ceea ce am lucrat mii si sute de mii de ani , pentru a fi ghid. Eu va ofer chiar acum toate acestea, ajungand in interiorul vostru si atingandu-va lumina inimii voastre. Incercati sa ma simtiti daca puteti. Inchideti ochii , oriunde santeti si simtiti pasiunea. Fiecare dintre voi care cititi acestea , nu conteaza din ce tara santeti , nu conteaza unde santeti, incercati aceasta. Deschideti-va inima catre mine in acest moment, simtiti iubirea mea, deoarece eu vin aici, nu pentru a va invata, ci pentru a impartasi intelepciunea la un nivel pe care voi deja il stiti. Eu vin sa va reamintesc ca Creatorul este indragostit de voi tot timpul, ca si mine. Voi santeti un creator-margine , prietenii mei, voi nu puteti face nimic decat sa iubiti totul si pe oricine. Daca traiti constant la marginea creatiei, atunci cautati cai de a va deschide inima mai mult si mai mult, sa experimentati lucruri pe care nu le-ati mai experimentat niciodata inainte. Veti cauta sa vedeti culori care nu v-au mai fost aratate, sa mirositi arome pe care nu le-ati mai simtit niciodata, sa mancati o masa , nu doar ca sa va saturati, ci sa va onorati corpul.Veti cauta sa binecuvantati mancarea , pentru ca faceti parte din ea. Daca traiti la marginea creatiei tot timpul, cand spuneti o rugaciune, nu trebuie sa o ganditi : doar lasati-o sa se reverse din voi. Ca asta este marginea creatiei. Puteti fi acolo in mod constant ? Da, voi puteti. Trebuie sa aveti curaj si sa nu lasati vreo frica sa va traverseze calea, deoarece frica este doar o masca a energiei ; ea este o umbra care va face sa ganditi ca nu aveti control. Priviti-va frica siganditi-va la ea impreuna cu mine, pentru un moment. Alegeti orice frica din lumea asta. Realizati ca indiferent ce va cauzeazaacea frica, a fost creata de Creator. A fost creata in iubire, de aceea ea este susceptibila de a iubi. Priviti in oglinda la cel de al 3-lea ochi, lasati-l sa se dezvolte, sa se deschida permiteti sa fiti pe margine si lasati ca creatia si Forta Creatorului sa mearga constant pe calea iubirii. Diferenta intre acei care fac creatie completa si voi este curajul vostru de a iubi. Creatorii completi sant cei care stau si se uita nepasatori la televizor toata ziua sau cei care nu doresc sa-si expandeze propria lor lumina. Deci, prietenii mei, petreceti restul acestui timp cu mine, respirati, simtiti, lasati-va sa fiti pe marginea ascutita a creatiei , cautand intotdeauna sa aflati raspunsuri. Fiecare raspuns pe care il gasiti deschide usa pentru mai multe. Celebrati aceasta, pentru ca voi ati ajuns de multe ori la acest nivel de constiinta si fiecare intelegere este o mare onoare. Intrebati-va :" Ce urmeaza pentru mine? Ce pot faceacum pentru a evolua la ceva ce nu am mai facut pana acum? Pot scrie o carte, pot canta un cantec, pot canta la pian, pot dansa? Pot calatori in alte lumi? Raspunsul este un empatic : Da. Este timpul ca toti sa se trezeasca. Eu as dori ca ceea ce am spus sa va atinga adanc in inima voastra , pentru a sti ca santeti pe margine.

Intrebare : Cum se descurca un creator de pe margine cu emotiile , astfel incat sa creeze fara haos?
Kirael : Oh, asta este o intrebare grandioasa. Mai intai, trebuie sa recunoasteti ca , ca si un creator de pe margine, veti fi impinsi constant de la spate. Veti fi provocati constant , deoarece oamenii va vor privi si vor simti ca exista o parte minunata, o margine la voi. Cand va simtiti prinsi in emotii si santeti tentati sa dati putin inapoi , pentru a nu lasa ca furia sa va cuprinda, numarati de 3 ori si spuneti :" Daca eu raspund cu iubire, cum ar fi?" Daca conduceti si cineva va taie calea , numarati de 3 ori si intrebati-va :" Cum sa raspund la aceasta cu iubire?". Daca puteti spune asta de multe ori, o pace va cobori peste voi , deoarece voi santeti un creator de pe margine. Voi santeti obisnuiti sa lucrati in acea lumina. Voi santeti obisnuiti sa fiti in afara marginii creatiei si acea pace va veni la voi. Trebuie sa invatati un avantaj din asta, deoarece imediat ce individul va taie calea , el nu va mai exista. El va disparea din realitatea voastra. Vedeti voi, creatorii impliniti nu pot intra in lumea voastra . Voi santeti inconjurati de ingeri si de ghizi si ei va vor spune lucruri ca acestea :" Aceasta este realitatea lui acum, nu o faceti sa devina a voastra ". Probabil va amintiti cand ati meditat pentru prima oara, nu-i asa? A fost dificil la inceput, nu-i asa? Nu era o persoana acolo care sa impartaseasca asta cu voi, dar va puteti imagina unde ati fi acum fara meditatiile voastre? Aceasta ia timp. Creatorii completi sant putin speriati de prezenta voastra. Vedeti voi, ei vor sa fie in starea de confort si ei simt ca creatorii marginii au ceva ce ei nu au . Voi nu puteti vedea asta, deoarece nu este scris pe fruntile lor .

Intrebare : Fiind pe margine este adesea neconfortabil. Cum putem sa ne simtim confortabil , fara disconfort?
Kirael : Va voi da un exemplu. Mediumul a mers la El Lopez si i-a zis " As dori sa creezi muzica care a fost cantata in Lemuria." El a zis:" O.k, pot sa o fac". Apoi a spus :' Oh, Dumnezeule, eu nu am auzit niciodata muzica lemuriana; nici macar nu am simtit vreodata muzica lemuriana. Ce voi face? Eu stiu ce sa fac. Doar voi sta la pianul meu si imi voi lasa degetele sa atinga clapele". El a facut asta si nici macar nu si-a amintit aceasta, dar o energie a intrat in el , o minunata particola de lumina. A fost o energie Elven , cineva care a fost prima sau a 2-a fiinta din lumea lemuriana, care a cantat si a cantat si a cantat. El a compus cantec, dupa cantec. Iata cum Elven a purtat istoria acelei lumi. Acea particola inca vibreaza in El Lopez astazi. Iata cum puteti invinge o frica, o nesiguranta. Voi pur si simplu spuneti " trebuie sa fac asta ; trebuie sa trec prin ea. Exista ceva de pe partea cealalta care ma cheama. Nu poate fi mai mult decat un voal ; trebuie sa trec prin el. trebuie sa-l demistific, deoarece acolo ma astepta ceva , care este mai mare decat orice am facut vreodata". Ca si El Lopez, cand faceti fata acelei frici si treceti prin ea ,veti afla ca nu santeti singur niciodata, ca exista intotdeauna cineva acolo cu voi.

Intrebare : Poti comenta cum sa fii un creator de pe margine prin pasiunea si dorinta de a vindeca?
Kirael : Cand va uitati la lumea pe care ati creat-o , totul in jurul vostru pare format din masa solida. daca va ridicati mana, voi o vedeti ca pe o masa solida. Daca va uitati la ecranul computerului si la un scaun din fata voastra, fiecare apare ca fiind solid. Asa cum noi stim si chiar oamenii vostri de stiinta v-au spus, voi nu puteti fi o masa solida. Voi santeti o vibratie a particolelor de lumina. Cele mai mici particole de lumina posibile cunoscute vreodata de umanitate vor exploda in viitor. Trebuie sa fie intelese. Pentru moment, muzica lui El Lopez vine dintr-o singura particola de lumina, cu o coarda in interiorul ei. Coarda i-a fost adusa de mine, de Maestrul Isus, de Maria Magdalena si de Mama Maria, fiecare reprezentand una din cele 4 fiinte de lumina: fizic, emotional, mental si spiritual. Eu am avut onoarea de a purta coarda spirituala a acelei particole. in interiorul particolei, noi am tesut culori si sunete impreuna si de fiecare data cand El Lopez a intrat in acea energie, el a inceput aceasta noua formatie de sunete. Acceptati si iubiti faptul ca voi nu veniti de pe Pamant. Fiecare dintre voi este un compus al Iubirii Creatorului, dezvoltat din toate celelalte surse ale luminii. Pentru a vindeca aceasta expresie, a vindeca F-E-M-S - fizicul, emotionalul, mentalul sispiritualul - trebuie sa le teseti impreuna, astfel incat sa nu fie vazute ca fiind separate. Trebuie sa intelegeti ca corpul vostru fizic reprezinta emotiile voastre personificate. Trebuie sa vedeti ca lumile voastre mentale nu tin nimic altceva decat capsulele gandale sunetului si intelegerea acestei vieti si ale altora. Trebuie sa vedeti ca in aceasta lume spirituala , la care v-ati conectat vibratia culorii si a sunetului , toate se amesteca impreuna. Trebuie sa le impletiti impreuna si sa nu le mai separati. Intelegeti ca atunci cand iesiti afara, in lume, fizicul vostru este intretesut cu toate celelalte corpuri. Cand priviti muntii de piatra rosie din Sedona, va indragostiti din nou si din nou. Cand vedeti o pisica stand pe drum, lasati ca corpul vostru mental sa se conecteze cu ea pentru un moment. Teseti toate corpurile impreuna si veti afla ca santeti constant pe margine.

Intrebare : Inteleg ca creatia depinde de cat de multa pasiune pot eu aduce in acest proces. Cum pot sa imi cresc sau sa-mi imbunatatesc pasiunea?
Kirael : Adesea, majoritatea umanilor suprapun cuvintele entuziasm cu pasiune. Multi dintre voi cautati entuziasmul in viata voastra. Entuziasmul este ceva ce voi cautati , cand orice altceva a cazut si aveti nevoie de adrenalina. De exemplu, daca mergeti la un eveniment sportiv, rareori va gasiti in pasiune. Cand priviti un eveniment sportiv, va uitati la cineva care este ranit, in cele mai dese cazuri. Nu puteti spune ca aceasta este o pasiune, deoarece daca este, atunci probabil nu santeti intr-un loc bun. Cand priviti balerine sau acrobati, ei creaza o arta pe care o traiti si aceasta este pasiune. A fi atras in profunzimile luminii voastre inseamna a aduce pasiunea in fata si o pasiune poate fi complet distincta fata de un entuziasm , deoarece entuziasmul este o energie ciudata, ca un orgasm. Vedeti voi, la un eveniment sportiv vedeti oameni sarind in sus si tipand. Acesta este entuziasmul. Vedeti oameni privind un dans, fiind absorbiti de acesta, aceasta este o mare pasiune. Cand aceasta se intampla, va sugerez sa vi-o amintiti. De fiecare data cand santeti mai mult in pasiune decat in entuziasm, pasiunea devine un mod de viata. Practicati recunoasterea entuziasmului si apoi practicati recunoasterea pasiunii si apoi veti fi incantati , incepand sa faceti ca aceasta sa se intample tot timpul. Cu cat pasiunea se intampla mai des, prietenii mei, cu atat mai puternici veti deveni.

Intrebare : Cum ne putem plasa fiinta pe margine, fara a ne pierde echilibrul?
Kirael : Si daca energia Creatorului este plina in fiecare moment , in fiecare spatiu al fiecarui timp? Si daca nu este o energie masurabila, deoarece ea este creata tot timpul? Si daca voi, in lumea fiintelor umane, doriti sa mergeti pe margine si sa va echilibrati acolo? Pentru a gasi acel echilibru , ar trebui sa va fuzionati simturile in forta colectiva , din cele 5 simturi in unul , numit al 6-lea si sa incepeti sa va simtiti total scufundati in aceste particole ale luminii fortei creatiei. Voi veti sti sa impingeti putin acest echilibru pe care il cautati, cand mergeti intr-o stare de constiinta care va inconjoara , astfel incat sa nu mai puteti vedea Pamantul. Exact ca si cum mergeti pe bicicleta echilibrat si veti realiza ca atata timp cat santeti in miscare , nu puteti cadea : doar continuati sa mergeti si nu va exista nici stres si nici pierdere. Voi santeti pur si simplu echilibrati in Lumina Fortei Creatorului. Aceasta, prietenii mei este marginea unde voi puteti atrage din Iubirea Creatorului si ajusta energia matricei.

Intrebare : Cum ma pot ajuta ghizii mei si ingerii sa-mi vindec fricile?
Kirael : Can veti invata ca constiinta voastra este conectata la tiparele energetice continute in lumina si nu aveti corzi vocale, veti invata ca ele pot comunica intr-asa o maniera, incat nu va puteti indoi ca ele sant cu voi si va ghideaza. Ingerii vostri v-au vorbit acum mult timp in urma. Vorbirea voastra este cateodata o intimidare pentru forta conectiei. Tulburarea energiilor voastre este inregistrata de ingerii, ghizii si lumea Elvenilor. Nu le cereti ca ei sa faca calatoria pentru voi. Cereti-le sa deschida calea luminii inaintea voastra. Cand voi cereti unui inger :" Ai vrea sa ma scoti din aceasta stramtoare in care sant?", el nu are corzi vocale pentru a va raspunde, prietenii mei si el nu are maini pentru a opri piatra care vine spre capul vostru , dar el va aude daca intrebarea este pusa cu pasiune. Cumva corpul vostru se va misca intr-un asemenea fel in care nu a putut sa o mai faca inainte si piatra va trece pe langa voi, deoarece ingerii si ghizii va pot atinge constiinta celulara. Ei pot atinge particolele a ceea ce santeti voi si ei pot fi in serviciul vostru. Cand voi ii chemati numai in situatii nefericite, ei reactioneaza putin mai incet. Cateodata , in timp, ei pot in final sa inteleaga cum sa interactineze cu voi, dar atunci este prea tarziu si planul lectiei vostre de viata s-a schimbat. Deci, fiti constant in legatura cu ei. Iubiti-i suficient , lasati-i sa stie ca ii iubiti. Pur si simplu discutati cu ei si cereti-le cele mai mari lucruri pentru viata voastra. Cand v-ati insusit aceasta oportunitate, voi incepeti sa practicati abilitatile voastre de comunicare si niciodata nu va veti mai simti singuri. Nu asteptati o voce in urechile voastre ; voi stiti din simtirea inimii voastre ce este corect si ce nu. Cand urmati aceasta simtire, prietenii mei, nu veti gresi. Tu spui:" Maestre Kirael , ce este binelesi raul, ce este diavolul? Si daca eu iau legatura cu o energie a diavolului?" In primul rand, in Forta Creatorului totul este iubire. Nu poti lua legatura cu asa-numita energie rea decat daca o ceri. Daca vezi ceva intunecat si in afara aliniamentului cu ceea ce doresti, intelege darul care ti s-a dat. Penetreaza-l cu lumina ta si el se va intoarce la Creator. Nu exista nimic de care sa va fie frica, prietenii mei. Vorbiti cu ingerii vostri, vorbiti cu ghizii vostri. Lasati-i sa stie de iubirea voastra. Teseti toate cele 5 simturi impreuna , lasati-le sa stie ca va pasa si veti avea o constanta comunicare cu ele. Cu aceasta se incheie transmisia de azi.Mergeti pe marginea creatiei. Deveniti pasionati de ceea ce faceti. Permiteti sa aveti perspicacitatea si pasiunea de a sti cavfiecare moment si fiecare zi va aduce o informatie si fiecare moment pe care il petreceti pe margine va aduce mult mai aproape devintelegerea iubirii in care ati fost nascuti. Voi ati fost nascuti din Iubirea Creatorului insasi. Voi ati fost creati in forma iubirii si invacea iubire in care niciodata nu veti fi pierduti, deoarece noi toti va asteptam. Noi toti va iubim. Voi nu trebuie sa muriti pentru a negasi pe noi.vSursa : http://www.kirael.com/