20 nov. 2008

Darul activarii energiei inimii (Mama Maria)


Transmis de Adele Linsalata

Dragii mei, Eu Sant Maria , energiile mele sant cu fiecare dintre voi. Eu vin la voi in aceasta zi , pentru a va darui ceea ce Eu impartasesc din inima mea, inimii voastre. Multi dintre voi simt si sant incapabili sa gaseasca energia care va serveste atat de bine in tot acest timp. Aceasta este datorita puterii magnifice care este inceputul unui val de energie, care va fi in crestere si se va intensifica in lunile urmatoare. Asa cum pasiti in aceasta energie , inima voastra va fi ajustata pentru a eleva aceasta crestere a noilor binecuvantari asupra tuturor celor care pasesc pe mama Pamant. Ajustarea poate sa nu fie intotdeauna asa cum vi-o amintiti si cum ati lucrat cu ea. Nu exista un motiv de jena , deoarece aceasta este o urmare a vindecarii care a fost realizata dincolo de limite . Voi ati fost chemati pentru aceasta in toate actiunile voastre , in toate rugaciunile voastre. Noi o auzim pe fiecare pe care o trimiteti. Noi le auzim si trimitem ceea ce este necesar cand timpul este potrivit. Voi aveti ceea ce trebuie sa faceti , pentru a creste in timpurile care vin . Eu va trimit cele mai bune urari pentru a primi multa iubire, pe care voi apoi o plasati in jurul vostru. Si o aveti in jurul vostru, deoarece aceasta putere a energiei poate parea ca doar asteapta. Ea asteapta , pentru ca aceasta curgere atmosferica vibrationala a energiei , va fi cu voi in urmatoarele saptamani. Deci, cunoasteti ca voi santeti acolo unde trebuie sa fiti, pentru a primi ceea ce va va inalta pe o platforma a iubirii. Iubirea pentru umanitate, intr-o intreaga noua lumina. Noi toti am asteptat acest timp. Voi santeti acum pregatiti sa primiti inima mea in a voastra si primind aceasta veti fi inaltati pe propriul vostru nivel de deschidere , spre un grad mai mare decat vreodata inainte. Lucratorii in lumina din toata lumea voastra , se vor uni pentru a aduce lumina in ariile intunericului . este timpul sa stati fermi, ca lucratori in lumina si sa aduceti lumina adevarata in acele locuri care au o vaga cunoastere a ceea ce inseamna lumina. Pentru aceasta, veti avea nevoie de activarea inimii voastre , pentru a va inalta propriul nivel de vibratie, catre unul al purei iubiri si al pacii. Cunoasteti ca avand acesata, voi aveti inima mea , deoarece aceasta este activarea. Propria activare a inimii mele in inima voastra. Cu aceasta activare, voi veti simti iubirea inimii mele si pacea, miscandu-se prin voi. Voi veti avea acea putere a iubirii , de a va sustine in tot ceea ce faceti , asa cum lucrati in lumina. Voi ma veti avea pe mine aici, in munca voastra si in tot ceea ce daruiti altora. Pentru ca acesta este darul meu pentru voi, inima mea pentru inima voastra.

Plasati-va mainile pe inima voastra. Vedeti o lumina roz-aurie formandu-se in fata inimii voastre , intre mainile si inima voastra. Vedeti aceasta lumina roz-aurie incepand sa se roteasca intre inima si mainile voastre. Asa cum aceasta se invarte, ea incepe sa formeze o inima, o minunata inima magnifica , intre inima si mainile voastre. Centrul acestei inimi va fi o lumina aurie, imprastiind inafara o lumina roz diafana , asa cum creste si se intensifica. Asa cum acest centru auriu se invarte , respirati adanc si respirati in iubirea si pacea pe care vi le-am daruit. Aceasta este iubirea si pacea mea pentru voi. Introduceti aceasta energie roz-aurie in inima voastra, vedeti-o intrand in inima voastra si permiteti sa se expandeze in tot corpul. Si simtiti iubirea mea si pacea pentru voi. Simtiti aceasta, asa cum introduceti iubirea mea si pacea in inima voastra si o faceti sa fie a voastra. Pentru ca noi santem acum unul, pentru ca voi si eu intotdeauna am fost unul cu altul. Voi santeti inima mea a inimilor si eu sant acum inima voastra.

Iubiti-va unul cu altul, faceti pace unul cualtul. Luati aceasta iubire si pace si daruiti-o liber la altii. Pentru ca, asa cum aceasta schimbare de energie se intensifica in urmatoarele saptamani , aceasta energie a inimii va va deschide spre un mai inalt nivel al constiintei sinelui si pe voi si pe altii. Ea va va deschide, pentru a fi deasupra a ceea ce va trage in jos. Nu veti mai avea dorinta de a fi lasati in spatele acestei schimbari a energiei, care va fi cu Mama Pamant. Cunoasteti ca voi puteti avea acces la energia inimii mele oricand, cunoasteti ca ma puteti chema sa fiu cu voi , pentru ca eu voi fi acolo. Voi santeti inima mea, voi santeti iubirea si pacea care sant necesare pe Mama Pamant. Voi nu santeti singuri in ceea ce faceti. Si acum, voi aveti inima mea cu voi , pentru a fi unul, pentru a fi in pace si in iubire , care este daruita la toti. Pentru ca eu va iubesc atat de mult pe fiecare dintre voi si va daruiesc inima mea , in aceasta activare, de a fi Iubire. Eu sant Maria, Preaiubita. Sursa : http://www.angelicwiseones.com/