22 oct. 2008

Mesaj de la Dumnezeu


19 Octombrie 2008
VASTITATEA PE CARE O CONTINE INIMA VOASTRA
Mergeti la o plimbare cu Mine astazi. Noi ne vom plimba prin camerele interioare ale inimii voastre. Eu va voi arata cat de mare este inima voastra si toata vastitatea care este cuprinsa in ea. Eu voi puncta peretii si pardoselile iubirii. Nu exista navigare pe iubire. Iubirea creste. Veti vedea ca nu exista lungime pe care o inima umana sa nu o parcurga. Nu exista sfarsit pentru iubire. Asa cum Noi ne plimbam prin camerele inimii voastre si prin vasele care curg catre si din ea, Noi mutam orice acumulare de placi de acolo. Noi vom fi ca si casnica, care asa cum merge prin coridoarele casei sale, sterge amprentele de pe comutatoare. Ea face asta in drumul ei spre alte camere. Si deci, asa cum Ne plimbam, Noi de asemenea stergem amprentele de pe comutatoarele inimii voastre . Este atat de usor sa stergem aceste marcaje. In drumul Nostru spre marea bucurie, Mana Mea sterge cu un gest larg, marcajele de demult. Orice strangere de inima pe care poate ati avut-o , Eu am pierdut-o. Chiar acum Eu vindec inima voastra. Orice dezechilibru sau presupusa obstructie in ceea ce priveste iubirea din inima voastra, Eu o repar. Eu repar inima voastra acum. Eu asez corzile inimii voastre corect. Asa cum mergem impreuna, Eu indepartez toate cuvintele care au fost asociate cu inima voastra si cu orice valuri EKG , care au fost luate si v-au lasat cu un gand ca exista mai putin decat marea pictura. Intr-un fel, Eu va daruiesc acum o inima fizica noua. Numiti-o reconstruita , daca preferati asa. Nu exista reinlocuiri, oricum. Doar Mana Mea trecand prin complicatiile inimii voastre si tot praful este indepartat. Toate mesajele din trecut sant indepartate. Inima voastra se va ridica acum noua si re-energizata. Va fi ca si noua. Vedeti cat de minunat lucreaza mecanismul ei acum. Vedeti cum curge sangele vietii. Aproape ca galgaie in bucuria libertatii lui. Este echilibrul totalitatii acum. Echilibrul perfect este o acumulare a iubirii. Acum, inima voastra este intr-adevar centrul iubirii. Iubirea devine un curent in lume si in inima voastra. Toate inimile privesc in sus acum si constitue soarele lumii , pentru ca ele au fost menite pentru asta. Nu mai exista nici o defectiune in inima voastra. Toate mesajele le trimite lin. Doar priviti muschii vostri cum se misca. Priviti trandafirii din obrajii vostri. Simtiti aceasta noua energie pe care inima o intoarce la voi. Inima voastra este acum ca un pian care a fost acordat. Acum, inima voastra este acordata cu Mine. Credeti ca ceva din lumea asta imi poate bloca inima Mea? Si ce anume din aceasta lume poate incalca inima voastra? Acum voi aveti o inima de aur. Atat de bine inima voastra o reflecta pe a Mea, atat de minunat bate ea, incat inima voastra este acum idolul Universului. Acum, voi aveti o inima puternica. Acum inima voastra este impamantata. Nu mai este zguduita de un lucru sau altul. Nu mai tremura. Inima voastra , care poate a fost slabita, acum nu se mai pleaca decat in fata iubirii. Si cu fiecare bataie a inimii voastre, inima voastra se inalta cu iubire. Fiecare bataie va indeamna inainte si va propulseaza mai sus. Acum inima voastra urca muntii si acum inima voastra inoata in mare si acum inima voastra este pe deplin o inima care pluteste in lume. Acum, Eu imbratisez inima voastra cu a Mea. Inima voastra se potriveste perfect in Mine. Oh, priviti ! Acum vedeti cum doua inimi au devenit Una , atat de intimi santem Noi ! Sursa : http://www.hevenletters.com/