13 mar. 2008

Enigma sarcofagului (Melfior Ra)


Cu ani in urma, prin meditatii, decorporalizari si calatorii astrale, am ajuns sa descifrez enigma construirii celui mai impunator edificiu de pe Terra si anume Piramida Luminii Celeste, numita acum in acste vremi "Marea Piramida sau Piramida lui Keops"

Apoi, dupa un timp de cativa ani, tot prin aceste metode, am descoperit piramidele care formeaza Crucea energetica a Terrei.

Pe scurt, este bine sa stim ca exista o cruce energetica a Terrei, iar aceasta cruce energetica are ca terminatii ale bratelor ei, cate o piramida. Cele patru piramide sunt: Piramida Sudica, cea pe care omenirea o stie si o numeste "Piramida lui Keops" sau "Marea Piramida" dar denumirea ei initiala a fost "Piramida Luminii Celeste"

Piramida Nordica, este piramida care se afla in tara noastra, in interiorul muntelui Retezat. Celelalte doua piramide sunt, Piramida Estica, din Anatolia-Turcia, iar cea de-a patra, Piramida Vestica, se afla in Sardinia-Italia.

Dar acum ma voi referi doar la Piramida Luminii Celeste, Adica Piramida Sudica, numita acum Piramida lui Keops, care este in stransa legatura cu tematica acestei carti si totodata cu Piramida Nordica cea existenta in tara noastra.

Intre aceste piramide exista o deosebit de mare legatura energetico-spirituala, iar noi ne aflam si virtuim pe cel mai important brat al crucii energetice a Terrei, brat care uneste cele doua piramide principale, Piramida Nordica si Piramida Sudica. De ce le spun principale? Pentru ca sunt intr-adevar principale si se deosebesc pana si prin constructia lor, de celelalte doua.

Voi reda pe scurt cititorilor mei, cele descoperite de mine prin metodele amintite mai sus si publicate in anul 1995, prin editarea cartii cu titlul "Descifrarea enigmelor Piramidei Luminii Celeste". Iar in anul 2002, o parte din aceste informatii si cunoasteri au fost cuprinse in cartea "Crucea energetica a Terrei" pe langa informatiile si cunoaterile ulteriare.

Acum am recurs la aceasta referire si redare a unei parti din materialele publicate in cartile mai sus mentionate, intrucat descoperirile si cunoasterile cuprinse sub titlurile amintite, sunt in foarte stransa legatura cu intamplarile, trairile si revelatiile recente. Totodata si pentru a veni in sprijinul numerosilor cititori, care nu au mai avut sansa sa-si procure si sa citeasca aceste carti, editate in urma cu multi ani de zile, si pe care mi le solicita acum, carti in care am descris o part din evenimentele de muult intamplate.

Desigur ca si eu accesez de la un an la altul energii si spatii dimensionale din ce in ce mai inalt vibrationale, incat astfel mi se clarifica si mie din ce in ce mai mult, ceea ce la un moment dat, in trecut, nu imi era suficient de clar. Se intampla acestea intrucat si eu evoluez odata cu parcurgerea si aprofundarea energiilor si accesarea unor dimensiuni care sunt in raport cu deschiderea cunoasterilor si acceptiunea fiintei mele, a mentalului meu, mai precis a conexiunilor efectuate in circuitele neurocerebrale ale creierului meu, ca urmare a ridicarii starii vibrationale.

Pana cand fiinta umana nu ajunge la cunoastere, prin desavarsire si intelepciune, prin acceptiune si transformare, informatiile din Akasa universala, din ceea ce putem numi mintea si arhiva divina, nu-i sunt accesibile si nici nu va putea ajunge la acestea. Iar accesarea acestora si patrunderea in aceste date din arhiva universala, se poate efectua numai prin inaltarea vibrationala a starii celui care si-a desavarsit cunoasterea si a ajuns la un anumit grad de intelepciune.
..............................................................

In ziua de 27 Martie, 2+7=9, cifra magiei si a puterilor miraculoase, la ora 11 am ajuns la Marele Edificiu, Piramida Luminii Celeste - Piramida lui Keops. La ora 12.00 eram in interiorul ei, in CAMERA REGALA, in fata SARCOFAGULUI GOL. Noi, cele 30 de persoane din Romania, constiente de misiunea noastra si de faptul pentru care ne aflam acolo dupa douazeci si sase de mii de ani, la incheierea acestui ciclu cosmic.
Asa au decurs lucrurile cum au fost prevazute din inalt.
Pe rand, unul cate unul, am intrat in interiorul sarcofagului gol. Ne-am asezat la orizontala in el si fiecare a primit pe viu initiera-astrala ...

Alte carti scrise de Melfior Ra gasiti la adresa : http://melfior-ra.ro