30 aug. 2012

Daruri celeste - Nicoleta Pasat

Miracolul rugăciunii 

Fiind considerată sărbătoarea familiei, în prima zi de Crăciun m-am întâlnit cu rudele pentru masa de prânz la părinţii soţului meu. Apoi pe înserate, m-am plimbat cu Ionuţ pe aleea de la marginea pădurii, bucurându-ne de o privelişte minunată, cu copaci împodobiţi în zale de zăpadă şi sute de luminiţe care străluceau la casele gătite pentru sărbatorile de iarnă. 

Târziu în noapte am fost martoră la miracolul rugăciunii din noaptea sfântă de Crăciun. 

Era trecut de miezul nopţii, stăteam întinsă în pat cu intenţia de a adormi, când deodată m-am văzut într-o casă necunoscută. Într-una din camere, în faţa icoanei cu Maica Sfântă şi pruncul Iisus, ardea o luminiţă şi se rugau lăcrimând părinţii unui tânăr, care zăcea pe pat slăbit de boală şi suferinţă. Iniţial nu am înţeles de ce mi se arată toate acestea, însă ulterior am fost ghidată să fac terapie fiului pentru care se rugau. Cu emoţie m-am apropiat de patul în care zăcea tânărul, palid şi slăbit de suferinţă. Am întins mâinile peste el ca să-l îmbrac în lumină şi după puţin timp, trecând cu mâinile de la creştet spre picioare, am spus cu voce tare care a răsunat în toată casa: „În numele Domnului Iisus, eşti curat şi vindecat !” Şi atunci am văzut cum din mâinile mele ţâşnea lumina asemeni flăcă-rilor de foc, care atingând trupul tânărului, îl transformau înzdrăvenindu-l, după care s-a ridicat din pat. 

Mama sa, cu lacrimi de bucurie în ochi, a privit spre Înalt şi a spus: „Slavă ţie, Doamne !” Tânărul mi-a mulţumit şi m-a îmbrăţişat. Mi-a rămas în minte chipul său însănătoşit, avea părul negru, 1,70 înălţime, 25-30 de ani, o privire blândă şi un zambet cald şi frumos. În plan fizic, nu cunosc cine anume sunt aceste persoane, dar am fost ghidată să scriu ceea ce am trăit, căci la timpul potrivit rândurile vor fi citite de cine trebuie. Şi am scris în vibraţia acestei trăiri, sperând în sinea mea să primesc şi o confirmare. 
Iar confirmarea a venit peste două zile, în seara de 27 decembrie, prin Elena. În timp ce-i povesteam trăirea mea, i s-a transmis că am fost într-o casă din ţara noastră şi a vizualizat camera cu icoana Maicii Domnului, în faţa căreia părinţii se rugau, mama tânărului fiind foarte credincioasă. În acele momente m-a învăluit o energie de o înaltă frecvenţă, îmi ardea centrul coroanei, iar inima vibra cu putere. Elena mi-a spus că primim binecuvântarea Maicii Sfinte şi se doreşte să ştiu că Maica Sfântă şi Domnul Iisus au lucrat prin mine, spre Slava Tatălui Ceresc ! Nedumerită, am întrebat-o pe Elena: „Dar de ce nu a venit lumina direct prin persoanele care se rugau ?” şi i s-a transmis: „Energiile de înaltă frecvenţă vibraţională se revarsă prin persoanele cu sufletul curat.” 
Trăirea a fost foarte puternică şi s-a imprimat în memoria sufletului meu. A doua zi plimbându-ne prin pădu-re, când i-am povestit soţului meu trăirea, mâinile îmi tremu-rau şi îmi curgeau lacrimile, la fel s-a întâmplat şi când i-am povestit Elenei. Acum când scriu aceste rânduri şi retrăiesc momentul în care aveam întinse mâinile peste tânărul bolnav şi în numele Domnului Iisus se revărsau fâşii de foc din mâinile mele, mi se încălzeşte corpul din interior, iar mâinile tremură cuprinse de un fior. 
Vă îndemn să credeţi în miracolul rugăciunii ! 
De multe ori când trecem prin necazuri şi suferinţe, decât să ne plângem de ele, să încercăm să le înţelegem mesajul şi indiferent de ceea ce spun cei din jurul nostru, să ne punem nădejdea în Dumnezeu şi prin rugăciune să ne legăm de Cer. 
Am scris cu bucurie aceste rânduri, pentru a rămâne mărturie miracolul rugăciunii din seara sfântă de Crăciun.

 http://www.nicoletapasat.ro/
.
.