20 aug. 2012

Daruri Celeste (Nicoleta Pasat)

Cuibul Măiastrei

În seara de 1 decembrie 2011, eram în camera mea în starea de linişte, când deodată m-am văzut în Casa de
Lumină Maria. Deasupra mea se rotea în zbor Pasărea Măiastră, din aripile căreia se revărsau raze de lumină.

După puţin timp a venit în braţele mele şi mi-a transmis să-i fac un cuib, căci doreşte să rămână în Casa de Lumină Maria să clocească.

Am amenajat cuibul în care s-a aşezat Pasărea Măiastră, iar după un timp am întins mâinile peste ea şi am mângâiat-o. Simţind iubirea mea, a ridicat uşor aripile în semn de mulţumire şi atunci am văzut că în cuib erau două ouă mari, albe. Am gândit atunci în sinea mea: „Dacă Pasărea Măiastră cloceşte ouăle, ele vor face pui şi în curând vor veni pe lume «puii Măiastrei».”

Prinsă cu alte activităţi, nu m-am mai gândit la aceasta până în seara de 21 decembrie, când în timpul meditaţiei din Casa de Lumină Maria, mi-a apărut pe ecranul mental imaginea Măiastrei şi mi-a venit în gând trăirea mea. Am întrebat atunci pe cei prezenţi „Cât timp trebuie să stea o pasăre peste cuibul cu ouă ca să clocească ?” Şi am primit răspunsul: „3 săptămâni”. Atunci le-am povestit că în urmă cu trei săptămâni, pe 1 decembrie, Pasărea Măiastră mi-a cerut să-i fac un cuib în Casa de Lumină Maria, căci doreşte să clocească şi că am văzut în cuib două ouă mari albe. A fost o bucurie pentru toţi !

Peste câteva luni, în timp ce îmbrăcam în lumină un adolescent pe nume Alexandru, mi-a spus că vizualizează un cuib, în care stă o pasăre albă. Atât de mult m-am bucurat. Era prima persoană căreia i se arătase cuibul Măiastrei. În mod sigur puii Măiastrei cresc în cuibul din Casa de Lumină Maria şi aşteptăm cu răbdare şi iubire să se manifeste prin cântecul misiunii lor dată din Înalt. 

Tuturor cititorilor, vă doresc să cânte Pasărea Măiastră în sufletele voastre !