20 aug. 2012

Revelatii (Nicoleta Pasat)

COLINDĂTORUL DIN PLAN SUBTIL, MESAGER AL IUBIRII DIVINE !

24 decembrie 2008

Este seara sfântă, când colinzile se cântă ! Alături de colindătorii din planul fizic, pe la casele noastre sosesc şi mesageri ai lumii nevăzute, să aducă în inimile noastre mesa-jul iubirii divine. În jurul orei 22:00, eu eram în bucătărie cu Ionuţ şi colindătorii, când deodată mă strigă Gheorghe

„Mama, vino repede.” M-a luat de mână, m-a dus în camera mea să nu audă nimeni ce-mi povesteşte. Era fascinat de ceea ce i se revelase. „Mama, eram lângă brăduţ şi mă jucam cu ce am primit de la Moş Crăciun şi deodată în faţa mea, prin perete a venit un om atât de frumos ! Purta haine frumos colorate, vedeam un veşmânt verde peste tot corpul şi în jurul lui o mantie albastră strălucitoare, care era ţinută de mulţi porumbei cu pene mov, roz şi aurii. Din pieptul lui veneau culori verzi strălu-citoare, care semănau cu raze de soare şi când te atingeau parcă îţi dădeau o mare putere.”

Eu ceream amănunte:
„Ce ţi-a comunicat ? Ştii cum îl cheamă ?”
Gheorghe răspunde liniştit: „Mi-a zâmbit, ştiu că este Maitreya şi mi-a spus să desenez tot ce am văzut şi să-i dau mamei mele. Apoi a dispărut şi eu te-am strigat pe tine.”
„Gheorghe, de unde ştii cine este ? Şi de ce te fereşti să nu audă ceilalţi ?”
„Ştiu, pentru ca el mi-a spus cine este şi mi-a transmis să-i comunic mamei mele, nu mi-a transmis să spun altcuiva.”
Pleacă fericit în camera lui să deseneze. A spus să nu mă uit până nu este gata. Admiram cu câtă bucurie face Gheorghe desenul. Colora puţin, se gândea şi apoi iar desena. Când a terminat, a scris data şi numele său şi mi-a spus: „M-am străduit să fac desenul, dar eu nu prea am talent la desen, eu am văzut omul şi porumbeii strălucind.”
Când am văzut desenul mi-au dat lacrimile de emoţie şi bucurie. Am înţeles în inima mea de ce trebuia să ajungă la mine desenul, ca eu să-l comunic mai departe semenilor mei. Este timpul să realizăm că Fraţii noştri întru Lumină sunt lângă noi, chiar în casele noastre.
Privind desenul am conştientizat că acele raze emise din pieptul Entităţii de Lumină sunt RAZE de IUBIRE care coboară din ANAHATA CHAKRA şi cuprind întreg Pământul să aducă mesajul Iubirii şi Armoniei Divine !
Ataşez desenul să-l vedeţi, să vă conectaţi cu energia Entităţii de Lumină care ne-a binecuvântat în Seara Sfântă de Crăciun. Mulţi dintre voi recunoaşteti în sufletul vostru vibraţia acestei MĂREŢE ENTITĂTI DE LUMINĂ !
În ajun de Anul Nou, am primit amănunte referitoare la semnificaţia acestui desen. Cuprind aici câteva detalii, restul citiţi în următorul capitol:
„Porumbeii pe care Gheorghe i-a desenat ţinând Mantia albastră strălucitoare în jurul meu, sunt un simbol al Energiei Păcii care va cuprinde Pământul, când în ini-mile voastre vor străluci Razele Iubirii. Mantia albastră este semnificaţia Puterii divine !

Prin LUMINĂ, IUBIRE şi PUTERE DIVINĂ SE VA MATERIALIZA PLANUL DIVIN PE PĂMÂNT !” Tuturor, Pace şi iubire !

.
.