21 iul. 2011

Eu Sunt Suveran (a) si Avatar (Gicu Dan si Echipa) Cap.6


ESENŢA DIVINĂ numită CREATOR şi Co-Creatori

A.
- Redare în proză din perspectiva generală Creator şi Om Co-Creator :

1
. - FIINŢA Nemanifestată, prin DORINŢĂ creează MIŞCARE din care rezultă FIINŢARE ca Manifestare ;
2. - Din DORINŢA ca FIINŢARE Manifestată a FIINŢEI rezultă Miracolul Celest al ŞTIINŢEI ;
3. - FIINŢA DORINŢA MIŞCAREA şi FIINŢAREA ca ŞTIINŢĂ , e Nemuritoare-n Cer, iar în efemer Mister ;
B. - Redare în versuri din perspectiva particulară a Creatorului şi a Omului Co-Creator :
4.
În a SA FIINŢĂ

Creatorul e DORINŢĂ ;
Şi Dorinţa nu e oare
Un Perpetuum de FIINŢARE în MIŞCARE ?

5. Tu Omule eşti
FIINŢA şi DORINŢA

MIŞCAREA şi ŞTIINŢA

NEMURITORUL EFEMER
Într-un SINE de MISTER .


6. Creatorul susţine în Manifestare la modul direct dar din interior , fiecare Fiinţare Individualizată - Personalizată a Sinei Sale Divine ;
7.
Creatorul susţine în Manifestare la modul tot direct dar din exteriorul (aparent) fiecare Fiinţare Individual zată - Personalizată a Sinei Sale Divine ;

8.
Creatorul nu susţine niciodată indirect Fiinţările Individualizate-Personalizate ale Sinei Sale Divine deoarece Este UNIC El Este Totul în Tot şi în afara SA nu mai există altă Fiinţare Echivalentă ca potenţe la care să apeleze pentru intermediere între El şi Fiinţările Sale Divine .

9.
În Nemanifestare, Creatorul este STARE-n Nemişcare , Hibernare , Neconştientizare de Sine ca Potenţiale ;

10.
În Manifestare , Creatorul este STARE în Mişcare, Activare-Aplicativă, Conştientizare de Sine ca Potenţiale;


Ce zici de această prezentare Dragă Anca Avatar?
Ti-a plăcut?
EU SUNT GICU DAN SUVERAN SI AVATAR

Draga Gicu Dan, July 4, 2011 Multumesc pentru mesaj .
Este intr-adevar mult mai clarificator .
Citind toate acele minunatii ale lui Eu Sunt manifestate prin tine ,mi-am dat seama ca aceasta constiinta intr-adevar exisa de mult in tine si se manifesta de mult timp incoace .Si te felicit pentru aceasta! Mesajele mele au venit doar ca o confirmare a ceea ce tu deja simteai .Si pentru mine ,a fost la fel. Caci raspunsurile tale mi-au adus confirmarea a ceea ce simteam. Si iata ,iti multumesc si eu !
Acea dorinta a lui EU SUNT , ai dreptate nu e una banala .
Intr-un fel nu mi-a fost foarte clar nici mie cum vine treaba cu iubirea si dorinta . Unde era ea in acel Nimic si in nemanifestare?
Pentru o clipa am crezut ca-mi va spune ca nu exista ...si totusi exista iubirea.. Slava Domnului !
Dar asa cum spui tu, aceasta dorinta- iubire e un cumul . Nu e doar iubire .
E acel ceva care a dus la dorinta? Poate ca iubirea exista in nemanifestare ,in nimic ,e ca si cum acest nimic ar avea un nucleu .
Nucleul nimicului va contine un nimic mai concentrat .
Acest nimic mai concentrat naste dorinta din iubirea de sine.
Si posibil ca sunt mai multe nuclee ca niste noduri si fiecare naste o dorinta din nimic.
Astfel acel nimic incepe sa devina ca o mare, care de unde era linistita, a inceput sa se bulbuce in unele locuri si face niste vartejuri ,niste unde .
Cred ca nu conteaza prea mult ce si cum ,caci oricum cu mintea si cu vorbele nu putem cuprinde, deci sa ne lasam in simtirea ce este a Celui Ce Eu Sunt in Tot Ceea Ce Este .

Simtirea e singura ce da un raspuns .

Deci draga Gicu Dan, intram clar intr-o noua etapa a lui Eu sunt pe pamant .

De aici incolo vom vedea si vom impartasi ce vom simti si ce vom trai. Deocamdata simt ca ma plictisesc toate channelurile ,simt nevoia de Nou ,Nou si iar Nou .
Nu ma mai regasesc in sali ,nu mai simt sa intru, iar daca intru ma plictisesc, dar respect pe toti acei care lucreaza si sustin planeta pamant .
Totul este Eu Sunt pana la urma .

Incetul, cu incetul se vor trezi si altii din propriile tipare ale mintii care inca mai striga ca e NEVOIE !!!!!!!!!, acolo unde de fapt nu e nici o nevoie .
E doar Eu sunt .
Te imbratisez cu Ceea Ce Eu Sunt Anca SUVERANĂ Deschizătoare de Nou.


Draga Gicu July 4, 2011
Ia uite aici o impartasire frumoasa si totodata un exercitiu si o confirmare pretioasa .
Multumim Mirelei Pricop Cea Suverană!!!!!!!
Am citit,draga Anca, cu mare interes tot ce ai scris despre "Eu sunt nimic" si desi mentalul meu voia sa fie lasat in pace pentru ca i se parea complicat si filosofic, eu totusi voiam sa inteleg pentru ca stiu ca nu pot avea acea libertate totala pe care mi-o doresc decat in starea de vid, de neutralitate, de a fi nimic, asa ca am facut o pauza si am stat cu mine insami pentru cateva minute meditand la a fi nimic si observandu-ma pe mine in acelasi timp.
Atentia mea s-a indreptat spontan spre punctul BA (este locul unde se impreuneaza mainile ridicate deasupra capului) aici era neutru, apoi din acest punct s-a deschis un fel de tub ascendent in miscare la capatul caruia a aparut un cerc luminos in care se vedea o fata de copil jumatate alba jumatate neagra, de aici venea aceasta energie neutra, apoi atentia mea s-a mutat din nou la punctul BA dar de data aceasta in acest punct energia neutra se transforma in lumina alba si cobora prin prin ceacra corona in corpul meu, apoi am observat ca divinitatea mea din centrul inimii mele transforma aceasta lumina alba in iubire si o radiaza in tot corpul meu si in afara lui.
Deci da, lumina si iubirea au venit din nimic!
Multumesc Anca si pentru vocea lui Eu Sunt Nimic!
cu drag EU SUNT Mirela Pricop ( SUVERANĂ fiindcă a CONŞTIENTIZAT NIMICUL, VIDUL, etc,...)


July 4, 2011

Ia-uite draga Gicu DAn inca o impartasire frumoasa vizavi de Eu Sunt.
TE imbratisez in EU SUNT Anca SUVERANĂ.

Foarte frumos Anca, multumim.
Mi-ai amintit de o stare pe care am trait-o intr-o meditatie cu multi ani in urma . Am vizualizat ca ma expansionez , ca sunt tot mai mare, intai am cuprins camera mea, apoi blocul in care locuiesc, apoi orasul, tara, pamantul si continuam sa ma expansionez cat mai mult printre sori si planete, si galaxii pana am cupins tot universul.
Pe masura ce cresteam, sirmteam cum imi scade egoul, nu stiu sa explic cum , dar imi era clar ca el scadea pe masura ce ma expansionam.
Am tot crescut pana cand egoul a scazut de tot si s-a dizolvat complet. Atunci am simtit ca sunt un Gol Plin.
Greu de descris acea stare , dar eram complet Goala, Vidata si totusi Plina, Umpluta pana la refuz.

Traiam o stare de implinire in vid, asa am numit-o ca nu am stiut altfel sa-i spun, si cred ca seamana cu ce descrii tu aici.
Vidul si Totul in acelasi timp. Esti golit de personalitate, de tot ce te separa si esti umplut cu ceva ce uneste cu tot restul, un fluid care curge si leaga si unifica totul la un loc.

EU SUNT Adriana SUVERANĂ.


Servus Draga Anca. July 4, 2011

Cind prin Anul 2005 m-a apucat asa din senin DORINTA si DORUL de a afla cine este Creatorul Nemanifestat, deci acel NIMIC, ma miram de Ce si Cum pot eu sa SIMT acele Idei ale Creatorului ca Nemanifestare, deci ca NIMIC, dar si ca Manifestare (Matrixuri, Iluzii).
De atunci au trecut 6 ani, si tu Draga Anca esti Singura Persoana (cunoscuta) din mediul Spiritual al Romaniei, despre care pot afirma faptul ca pot discuta acest subiect de la egal la egal (cu ceilalţi, puţini de altfel, doar fragmente de manifestare EU SUNT), chiar daca uneori Mintea noastra poate interveni si denatura pe alocuri Intelegerea Reala.

Dar nu-i bai, asa ne slefuim.
Mie nu mi-e frica de Ideea unei neintelegeri, pentru ca as Bloca in Launtrul Meu chiar Cutezanta lui EU SUNT de a Scotoci in Sine Insusi pentru a Afla Cine Este , Ce Poate, Cit Poate si Pina Unde Poate.

Totusi, chiar daca EU SUNT SUSTINE faptul ca dincolo de Manifestarea in Matrixuri/Iluzii,
EL ESTE UN NIMIC, de fapt acel NIMIC CONTINE POTENTIALE SI ATRIBUTE DIVINE INFINITE, situatie in care putem spune ca acel NIMIC (NENANIFESTARE) este UN NIMIC SPECIAL FOARTE PLIN CU CEEA CE ESTE, doar ca, EU SUNT nu are Constiinta si Posibilitatea de a Accesa Direct Profunzimea acestui NIMIC (NEMANIFESTAT), ci doar Indirect prin Oglinzi (in Prima Creatie).


Este Adevarat ca noi nu putem CONTESTA ceea ce EU SUNT ne spune despre acest NIMIC (NEMANIFESTAT). Intrebarea se pune: Dar oare, Noi am Accesat TOATĂ
Acea Totalitate EU SUNT, sau numai partea din fata de catre noi a lui EU SUNT, parte in care am avea acces doar la a Extrage Potentialele din Nimic (Nemanifestare).

Este si asta o ipoteza de lucru, pe care chiar EU SUNT ne-o permite sa o luam in calcul. In virtutea acestei Ipoteze,
Eu am facut Un exercitiu in care am SIMTIT POSIBILITATEA unui altfel de POTENTIAL de MANIFESTARE al Lui EU SUNT.
Iti voi prezenta acest demers Informational, fara ca tu sa fii obligata sa il Accepti ca Fiind Real, ci ca Fiind Doar POtential. Asadar,
Fiindca ai spus ca Te plictisec (STARE INDUSĂ DE EU SUNT UNUL) Informatiile de pe Forumurile de Discutii fiindcă sunt VECHI, iar tu ca mine si ca altii astepti Informatii NOI, Stari NOI si Evenimente NOI, pina atunci ai mai jos Materialul promis.

Totusi, Dincolo de Informatiile prezentate in acest material, pot spune ca ceea ce stim pina acum, EU SUNT se prezinta ca o Forma BINARA de Existenta, in care ZERO este partea Nemanifestata, deci NIMICUL din care se AUTOEXTRAGE si se Posteaza cu Dorinta in 1 (UNU) ca UNUL, spre Materializare si AUTOCONSTIENTIZARE.

Dar, acest aspect Binar mai trebuie Cercetat .

28.- Fazele şi Etapele manifestării propriei tale Dumnezeiri


Dragi prieteni, să apelăm acum la o nouă perspectivă de clasificare ezoterică a evoluţiei umane pe calea Desăvîrşirii sale Cristice , acum sau în vremurile ce vin.

Faza 1. - Omul Religios ;

Faza 2. - cînd Omul Religios trebuie să devină propriul lui Preot=Omul Preot ;

Faza 3 cînd Omul Preot prin Iubire împletită cu Cunoaştere-Ştiinţă Experimentată devine Iluminat = Omul Iluminat;

Faza 4. - apoi, Omul Iluminat să devină Omul Desăvîrşit Cristic , după care ,

În prima Etapă de manifestare pe Noul Pămînt devine
Dumnezeu Co-Creator Conştient ;
În a doua Etapă de manifestare dincolo de limitele Noului Pămînt devine
Dumnezeu Creator al Propriului Său Univers ( sau Universuri ).

Sîntana la 21 iulie 2006


ATENŢIE , ATENŢIE , ATENŢIE :


Capitolul următor este redactat ca o necesitate al momentului istoriei naşterii Omului Nou al Noului Pămînt şi conţine o perspectivă informaţională-sintetică ce se balansează între doi poli care mărginesc evoluţia spiritual-umană şi anume :

- Polul Superior reprezentat de Creatorul nostru, cu extensie Potenţială spre polul său Superior, şi

- Polul Inferior reprezentat de Dumnezeirea Noastră Personală cu Titlu-Atribut de Creator, Cu extensie Potenţială spre Polul nostru Lăuntric Inferior (prin Diviziunile ce le vom manifesta ) .


În intervalul de Existenţă Polară amintit mai sus , voi reda o perspectivă a unor conexiuni de Fiinţare Uman-Divină , pe aliniamentul Atributiv al Potenţialelor Expansiunii şi Potenţialelor Limitelor Libertăţii Dumnezeirii noastre Personale şi Impersonale .

REŢINE şi NU UITA:
Informaţiile Ezoterice şi în special acest capitol de extensie informaţională gigantică ,
se adresează Înţelegerii Simţite prin Inimă şi nu prin logica limitată a minţii .

Urmeaza cap. 7