20 iul. 2011

Eu Sunt Suveran (a) si Avatar (Gicu Dan si Echipa) Cap.3


3. CONVERSAŢIE în CREAŢIE pe tema lui EU SUNT

De la EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ şi AVATAR

pentru EU SUNT CORNELIA IFRIM SUVERANĂ şi AVATAR

şi EU SUNT GICU DAN SUVERAN şi AVATAR

1 iulie 2011

Draga Cornelia si Gicu Dan.

Multumesc foarte mult pentru sustinerea voastra caci am avut nevoie de ea in toata maretia mea de Unul. Ceea ce Gicu Dan a specificat in acest mesaj ,acelasi lucru l-am spus si eu Mihaelei ieri .M-am bucurat sa vad ca si el a simtit la fel .Acest mesaj a lui Eu Sunt Unul si a hologramei si iluziei vorba lui Gicu, e vechi de demult .Nu am citit acea carte si acel scriitor (Spalding) amintit de el dar daca ma gandesc bine , intotdeauna s-a spus ca lumea e maya si iluzie .Acum eu una, ma gandeam ca doar pamantul e in iluzie dar acum constientizez ca totul e iluzie . Una binecuvantata desigur! Doar ca acest mesaj a venit mai ferm , mai dur , mai cu sutul ( in fund) de rigoare ca sa sparga niste tipare ,sa desteleneasca ,sa deblocheze si sa starneasca la o noua constientizare .Am citit si ce a scris Gicu Dan si e absolut acelasi lucru spus altfel ,mai iubitor si mai sublim .Ritmul poeziei aduce informatia pe o vibratie de cant ,una placuta inimii si usor de asimilat .Si multumim Gicu esti minunat asa cum stim ca doar Eu Sunt Este!

Aseara am incercat printre momentele cotidiene foarte obositoare dealtfel in ultimul timp sa obtin niste clarificari .LE-am primit . Am zis ca le pun pe calculattor noaptea dar am adormit si a fost bine asa ca nu am mai dormit o noapte de mult timp ..Totusi ma grabesc azi sa mi le aduc aminte ,sa le scot la suprafata din Eu Sunt-ul care Sunt Tot Ceea Ce Este .Si Asa este!

VA tin la curent si va multumesc la amandoi pentru ca atat de frumos iese la suprafata acest Eu Sunt Unul din noi toti prin impartasirile noastre la un loc .

Zi minunata in energii noi si cosntientizari noi!

EU SUNT Anca Todirica SUVERANĂ şi AVATAR.

Draga Gicu Dan July 1, 2011

Sunt Anca Todirica .

Cornelia mi-a transmis mailurile tale si eu am trimis ei raspunsul meu si multumirile mele pentru ca Esti Tot Ceea Ce Esti .

Am scris partea a doua si am pus-o azi pe forum.

Cornelia mi-a spus ca simte ca eu trebuie sa-ti trimit acestea si nu ea .

Am ras pentru ca asa am simtit si eu dar am zis ca nu conteaza ...

Asa ca la sfatul ei si al meu ,iata iti trimit cu bucurie partea a doua si-ti multumesc .!

Zi in bucurie !

Eu Sunt Anca Todirică SUVERANĂ şi AVATAR.

4.- CONVERSAŢIE în CREAŢIE pe tema lui EU SUNT

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ şi AVATAR - Stau dupa o zi obositoare in foisor .E tarziu si agitatia zilei inca e .Copiii nu ma lasa o clipa .Imi simt nervii incordati si intinsi la maxim ca elasticul de la chilotii bunicii .Reusesc sa stau singura vreo 10 minute .Doamne, cat imi doresc sa rasuflu ,sa stau eu cu mine macar putin .Dupa luna iunie plina de evenimente ,agitatie ,nervi ,accidente de masina ,premise auto luate ,imprumuturi bancare si iar imprumuturi nici eu nu mai stiu de pe unde ,dupa zile in care taraiam copiii dupa mine ca nu aveam cu cine ii lasa ,stau acum pe 30 iunie si onorez aceasta luna si in tot acest abis , zambesc si inteleg ca totul e perfect asa cum e.Respir si daca tot am cateva minute libere eu cu mine as vrea sa vorbesc parca cu cineva .

Strig pe Adamus : -Hei Adamus ? Mai esti ? Mai existi ? Unde esti?

O liniste adanca se asterne in mine . Off ati plecat cu totii? Iubitii mei prieteni …Mama ei de holograma , ea mi v-a luat pe toti .Am ramas doar eu ,eu singura in Univers .Eu cu cine mai beau un spritz ? Cu cine mai vorbesc la o tigara ? Adaaamuuuuuuusssss!!!!!!!!!!

Asa o liniste n-am mai simtit demult .Si asa o singuratate a Unului .Incerc sa ma conectez sa vad ce se intampla.Simt cum parca toata holograma ,cum toata creatia s-a dizolvat in Tot Ceea ce este .Offf! Sunt trista putin .Chiar trebuia? Sa-mi daramati castelul de nisip? Adamusssssssssss! Divinitatea mea unde esti? Drag Sine suprem? Unde ati plecat cu totii????

LA naiba !Bine ca ati plecat cu totii .Intr-un fel Tobias spunea ca familiile angelice se vor retrage ,se pare ca a venit momentul .Acum cand toate merg aiurea si am nevoie de ajutorul lor . PE mine cine ma ajuta acum cu banii ,cu permisul ,cu copiii ,cu munca ,cu toate la un loc?

Intr-un final Eu Sunt-ul imi vorbeste . Recunosc in Eu Sunt Energia lui Adamus ,dar recunosc ca e si altfel .

EU SUNT ADAMUS ÎN UNUL - Suntem cu totii aici .In tine .Ne-ai inghitit .Ne-ai dizolvat si ne-ai topit in Eu sunt Unul.

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Oooooo imi pare rau ..offf ce ma fac acum ?Ce am facut ?

EU SUNT ADAMUS ÎN UNUL - Eu Sunt iti va vorbi de acum . Ai trecut de partea cealalta . Depinde de ce parte esti .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ - Si eu cum voi mai vorbi cu Adamus , cu Mihail , cu altii ? Divinitatea mea ? Ea unde e?

EU SUNT ADAMUS ÎN UNUL -Vei vorbi cu Eu Sunt . Ii vei Accesa prin Prezenta Eu Sunt Unul si tot ceea ce este .Nu vei mai putea sa ii vizualizezi individualizat .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Dar o sa-mi fie dor de ei !Cum adica sa nu pot ? Pot daca vreau .

EU SUNT ADAMUS ÎN UNUL - Pai nu .Nu vei putea .Din acest punct ,cale de intoarcere nu mai este .Cand atingi un nou prag de constientizare si vorbesc aici despre CONSTIENTIZARE nu mai poti merge inapoi .Nu ai cum chiar daca vrei .Pentru ca defapt nu mai poti .Poti merge doar mai sus ,mai inainte .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Ok .Asa sa fie .Simt totusi o usoara tristete .Daaa…vechiul e senzual .TE atrage .Cand il transcenzi ,totusi nu mai poti fi in el .Simt si eu asta .Si vine Noul .Si te sperie ca un BAu –Bau cum spunea cineva din grup .Si te intrebi ce va mai fi de Acum ?

EU SUNT ADAMUS ÎN UNUL -Va fi Eu sunt tot ceea ce este dar altfel .Pentru ca de la acest nivel de constientizare ,holograma creatiei se topeste ,dispare in Eu sunt Tot ceea ce este .Se unifica creatia cu Creatorul,se unifica credinta cu non credinta ,se unifica toate in Unul si toate intr-o clipita .De aici incolo Eu sunt se manifesta ca si Eu sunt tot ceea ce este dar si ca Eu sunt manifestare .Pana acum Eu sunt tot ceea ce este se manifesta prin holograma creatiei .Si va face asta in continuare acolo unde, inca este necesar .Acolo unde nu va mai fi nevoie, Eu sunt tot ceea ce este va fiintza de pe alta pozitie .Inainte ,Eu sunt capta experientele din holograma creatiei pentru a se cunoaste printr-un manunchi de fire energetice ,culuare asa cum bebelusul din pantecul mamei se hraneste prin cordonul ombilical din placenta.Intr-un fel aceasta hrana e reciproca si dubla si defapt in Unul .Eu sunt incarcat prin acest manunchi de raze ,plasa ,retea ,cordon ombilical stelar ca forma , propria holograma ,matrice cu energia vietii iar holograma ,matricea imi trimite inapoi tot prin aceasta retea ,cordon ombilical stelar experienta .Asta este un nivel .Unii au inteles gresit matricea ,holograma are viata dar la un alt nivel de constientizare ea este iluzie caci asa si este .Iluzia nu inseamna ca ceva nu exista ci ca exista ca parte .Iar partea insasi e o iluzie caci nu exista decat intregul ,Unul .Iluzia separarii ,a hologramei ,a matricei a fost ca Unul sa se cunoasca .Ce e asa greu de inteles ? De la alt nivel incolo cand constiinta creste si depaseste iluzia separarii ,cand constiinta se reintoarce la Unul ,ei bine aici incepe frumusetea .Caci numai Unul stie .Unul va experimenta direct fara holograma ,fara matrice ,fara plasa ,fara retea .Dar intelegeti ,toate aceste nivele exista toate laolalta .Acum insa vorbesc de noul nivel atins de voi .Nu inseamna ca celelalte nu vor mai exista .Exista toate ,intr-un fel .O parte din aceste nivele sunt create ,o parte doar sunt .Pana la acest nivel Eu sunt, a creat .A creat o matrice ,o holograma care sa-I serveasca in a se cunoaste pe el ce este .Acum ,la acest nivel nou ,Eu sunt doar este tot ceea ce este .Insa Eu sunt a asimilat in el propria lui creatie ,propria lui esenta manifestata prin creatie ,prin liber arbitru ,prin separare ,prin individualizare Toate acestea le poarta acum in “spate”.S-a imbogatit cu ele .Le-a asimilat .Le-a experiementat prin creatie ,prin holograma .Acum EU sunt are date despre ce si cine este El in toate aspectele LUi cele mai indepartate .Pamantul fiind acesta .Eu sunt a atins constiinta lui Eu sunt tot ceea ce este .Eu sunt a constientizat ca nu mai are nevoie la un anumit nivel de acest mod de cunoastere.Dar numai la acest nivel .Celelalte ,retine exista si fiecare nivel de cunoastere si constientizare isi face treaba .Acum intra in acest nivel nou ,la acest punct .Eu sunt integreaza holograma ,matricea,plasa ,reteaua stelara ,constiinta de masa,constiinta planetara ,constiinta universala si atinge un nou nivel de constiinta care este Eu sunt tot ceea ce este .Eu sunt tot ceea ce este este constiinta .Este nimic si totusi este .DE aici a plecat Eu sunt .Din nimic .Dintr-un potential al constiintei de sine .Dar acum are un plus .Acum este nimic dar are constiinta de sine .Aceasta este un nimic imbogatit .Un nimic care constientizeaza totul in nimic .E ca si cum o gaura ar vrea sa se constientizeze pe ea ca gaura .E ca si cum vidul ,golul ar vrea sa se constientize ca si gol .CA si cum Nimicul are vrea sa se constientizeze ca nimic ce totusi este .Tu daca ai fi Nimic ce ai face ? Voi ce ati face ?

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ - Pai ..pfuuuu .Hmmm…Daca as fi nimic,inseamna ca as exista . Deci nimicul exista .Daca as fi nimic si as vrea sa ma constientizez ca si nimic inseamna ca as avea dorinta .Deci nimicul are dorinta .Dar de unde apare dorinta ?Din Nimic?

EU SUNT ADAMUS ÎN UNUL - Da chiar asa .Din nimic .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ - Bine.E pentru prima oara cand chiar cred ca ceva poate aparea din nimic .Fara sa mai bag mintea .

EU SUNT ADAMUS ÎN UNUL - Deci poti continua ..

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ - Da ..deci am spus ca nimicul are dorinta de cunoastere de sine.

EU SUNT ADAMUS ÎN UNUL -Da aici ai ajuns .Ce ai face tu fiind nimic si dorind sa te cunosti?

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -As Crea .

EU SUNT ADAMUS ÎN UNUL -Cum ti-a venit asta ?

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Pai ….din nimic???Hi,hi..nu stiu .Mi-a venit pur si simplu.

EU SUNT ADAMUS ÎN UNUL -Vezi ?Asa a aparut si dorinta din nimic .Pur si simplu ..Apoi dorinta de cunoastere de sine a creat .Si zi-mi tu mai departe .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ - Pai …daca as fi nimic si mi-as dori sa ma cunosc ,as vrea sa ma vad,sa ma simt ,sa ma miros ,sa ma aud ,sa ma gust ,sa ma constientizez in toate aspectele mele vazute si nevazute ,in cel mai de jos nivel si in cel mai de sus nivel ,in toate nivelele odata ,in fiecare separate ,as incerca sa-mi cunosc marginile si daca nu as da de ele ,as continua sa le caut ,sa le cunosc pana la infinit daca cumva af fi infinit .

EU SUNT ADAMUS ÎN UNUL -Asaaa buun pana aici .Si deci ce ai face ? Concret!

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ - Asssss creea o oglinda pentru a ma vedea ,o oglinda pentru a ma simti ,o oglinda pentru a ma mirosi ,o oglinda pentru a ma pipai ,o oglinda pentru a-mi vedea marginile fie ele si infinite ,o oglinda in care sa ma vad in toate aspectele mele cele mai mici si mai joase ,o oglinda in care sa ma vad in toate aspectele mele cele mai inalte ,o oglinda in care sa-mi vad celulele ,atomii ,una si mai microscopica in care sa ma vad pana in strafunduri ,una gigantica in care sa-mi vad maretia si una infinita in care sa ma vad tot si care sa le includa pe toate acestea la un loc .Caci vreau sa ma cunosc in intregime cine si ce sunt .

EU SUNT ADAMUS ÎN UNUL -Si mai exact spune-mi te rog. Aceasta oglinda infinita creata de tine esti tu ?

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ - Pai stiu eu ? Daca ma vad in ea inseamna ca sunt eu ,nu? De aia am facut-o doar ca sa ma cunosc pe mine si sa ma vad pe mine asa cum sunt .

EU SUNT ADAMUS ÎN UNUL -Uita-te in oglinda !

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Ce???

EU SUNT ADAMUS ÎN UNUL -Fugi si uita-te in oglinda !spune-mi ce vezi !

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ - Oscilez intre a ma duce si a-mi imagina ca ma duc .Totusi ma scol din pat si ma duc la oglinda .Observ un ranjet larg pe fata .Ma pufneste rasul .HAhaha.Ma uit atent si-mi spun :daca eu sunt nimic si as face aceasta oglinda spre a ma cunoaste si vedea pe mine ca ceea ce eu sunt ,ce as vedea in oglinda ? Pai Nimicul are parul cretz ,hahaha, are ochi caprui -verzi ,trup ….incep sa vad detaliile din spatele meu :perdeaua,dulapul ,haine aruncate pe jos de copii,geamul ..prin geam copaci , frunze ,cer ,soare …oglinda se extinde ..devine si mai mare ..vad oameni multi in spatele meu ,vad lumi ,dimensiuni ,ceruri ,stele ,planete ,universuri ,vad atomi ,molecule ,animale ,plante ,,minerale ,cellule ,tot felul de forme de viata cunoscute sau necunoscute ….la un moment dat apare un click in constiinta :desi toate acestea eu le vad, miros ,simt ,aud in oglinda mea ,eu constientizez ca sunt nimic .In acel moment toate dispar .Deci eu nu sunt ceea ce eu vad ca sunt .Eu nu sunt ceea ce eu simt ca sunt ,ceea ce gust ca sunt ,ceea ce aud ca sunt ,ceea ce pipai ca sunt ,ceea ce intuiesc ca sunt .Eu sunt nimic .Dar ….acum am aceasta constiinta .Inainte nu o aveam .Aceasta oglinda creata de mine ,m-a ajutat sa-mi dau seama ceea ce eu nu sunt si ceea ce eu sunt .Eu sunt nimic .Tot ce am zarit in oglinda mea infinita am crezut ca sunt eu .Mi-am descoperit ochii ,mainile ,picioarele si de fiecare data am facut :Wowwww!Asta sunt eu .Apoi m-am auzit ,m-am mirosit ,m-am gustat ,m-am simtit si am zis iar :Wowwww!Asta sunt eu .CE minunat sunt !!! Wow!! M-am vazut si simtit in planete ,galaxii,stele ,microbi ,fauna ,vegetatie ,ape,ceruri ,dimensiuni si am zis WOWwwwwww!!!!!!!! Asta sunt eu !Ce maret sunt !CE gustos!M-am vazut in lumina ,in intuneric ,in lucruri bune si in rele si am zis :Wowwww asta sunt eu! M-am vazut in ingeri ,ierarhii celeste si am zis; wooow! asta sunt eu! Am privit in fiecare oglinda separat ,in fiecare celula a mea cu microscopul ,cu macroscopul ,am privit micimea si maretia mea si am zis wowwww:asta sunt eu !.Pana cand am privit oglinda care le reunea pe toate oglinzile la un loc.Cea infinita ce pe toate le reintregea, atunci nu stiu de ce dar toate s-au topit in interiorul ei .Toate au disparut si dintr-o data am vazut NImicul care eram .Atunci a venit constientizarea a celei ce eu sunt :Nimic. Eu sunt nimic si totusi tot ceea ce este .

EU SUNT ADAMUS ÎN UNUL -Bravoooo .Nici eu nu as fi putut reda atat de bine aceasta constientizare a ta .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ - Hmmm glumesti doar tu ai fost cel ce prin mine te-ai vazut .Tu ai fost cel ce prin mine vazandu-te si cunsocundu-te ai dorit sa-ti vezi infinitatea in mine ,trup marginit ,parte marginita in tot ce eram .Acum cand tu oglinda infinita ai privit-o prin mine, cea marginita, parte fiind, eu am devenit nimicul ce tu esti si tot ceea ce este odata cu tine .Iti Multumesc .

EU SUNT ADAMUS ÎN UNUL -Si chiar asa este !

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ - Stai !Nu pleaca .In timp ce scriam mai devreme am simtit sa te intreb ceva dar n-am vrut sa opresc curgerea energiei .Nu exista liber arbitru asa e ?

EU SUNT ADAMUS ÎN UNUL -Da asa este .La acest nivel nu mai exista .Exista in separare si asa este firesc sa fie .CA eu sa ma cunosc .Dar cand atingi starea de Eu sunt totul si nimic , iluzia cade ,voalul dispare si constientizezi ca si liberul arbitru a cazut ,a fost iluzie dar atat de necesara ,slava Domnului! Acum nu mai exista in nimic decat tot ceea ce este .Tot ceea ce este cunoaste toate alegerile .Tot ceea ce este se cunoaste acum in intregime.Tot ceea ce este insa se exprima pentru prima data ca Nimic prin voi ca si oameni .Urmeaza o alta etapa .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Eu simt sa ma opresc .E prea mult dintr-o data si pt mine .

EU SUNT ADAMUS ÎN UNUL -Asa este .In Nimicul a celui ce Eu sunt si pe toate le cuprind va iubesc si va cuprind .

5.- CONVERSAŢIE în CREAŢIE pe tema lui EU SUNT

De la EU SUNT GICU DAN SUVERAN şi AVATAR, la EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ şi AVATAR si retur.

Servus Draga Anca SUVERANA şi DESCHIZĂTOARE DE NOU.

1 July, 2011

Iti multumesc si pentru partea a doua a mesajului.

Si eu abia astept sa fim integrati in URMATOAREA ETAPA NOUA de manifestare a lui UNUL.

Cred ca ne vor astepta Mari Surprize, in care EU SUNT CEL CE ,,NOU,, SUNT, se va manifesta prin Noi ca Oameni in modalitati Miraculoase, Magice.

Iti multumesc inca odata pentru aceste mesaje.

Imbratisari Celeste.

Ceau.

EU SUNT Gicu Dan SUVERAN şi AVATAR.

July 2, 2011

Asa este draga Gicu Dan si asa sa fie !

Ne lasam purtati de Eu Sunt cel Nou ,cum bine zici tu si mi-a placut, si vom vedea ce va fi si cum va fi , cu siguranta magic .

Zi cu bucurie si constientizari multiple!

Si-ti multumesc si eu pentru aportul mare care il aduci pentru binele suprem al tuturor!

Cu drag.

EU SUNT Anca TODIRICĂ SUVERANĂ şi Deschizătoare de NOU,

fiindcă aleg NOU, NOU, NOU.mereu NOU.

Urmeaza cap. 4