20 iul. 2011

Eu Sunt Suveran (a) si Avatar (Gicu Dan si Echipa) Cap.4


6.- CONVERSAŢIE în CREAŢIE pe tema lui EU SUNT

Mesaj de îndrumare de la EU SUNT TOTALITATEA ,

sosit pentru NOI prin EU SUNT VALI MATEI SUVERANĂ şi AVATAR.

2 iulie 2011

Strigatul Muntilor Fagarasi

V-am chemat de mult

Pentru ca vreau sa infrunt

Cu voi impreuna

O veche furtuna.

Nu-i furtuna de ploaie ,de vant

Ci-i furtuna generata de EU SUNT!

Ma doare,nu mai vrrrreaaauuuu atatea schilodiri

Ce au loc in numele crestinei iubiri!

Atatea rugaminti,atatea lacrimi fierbinti

Adresate unor calugari si preoti care de veacuri

S-au saturat si ei sa imparta leacuri.

Vreau ca toti oamenii sa stie

Ca-i gata,ca s-a sfarsit

Timpul minciunii, dorit infinit!

(Scrisa de EU SUNT Vali Matei SUVERANĂ şi AVATAR

la Sambata de Sus,24.06.2011)

Răspuns de la EU SUNT GICU DAN SUVERAN şi DESCHIZĂTOR DE NOU,

Pentru EU SUNT VALI MATEI SUVERANĂ şi AVATAR

Felicitari Draga Vali. July 2, 2011

Iata un Adevar Exceptional primit cadou acum la Inceputul Erei Noi, de la EU SUNT CEL CE ,,NOU,, SUNT.

Iti Multumim Draga Vali pentru acest MESAJ, ce trebuie Corelat obligatoriu cu ultimele doua mesaje ale colegei noastre Anca Todirica din Iasi si in care EU SUNT CEL CE ,,NOU,, SUNT. ne indruma DIRECT pe calea celei de-a Doua Creatii.

Ascensiunea Noastra a atins deja acel nivel experimental spiritual, in care NOI NU MAI AVEM NEVOIE DE INTERMEDIARI INTRE NOI SI EU SUNT CEL CE (NOU) SUNT, indiferent ca vorbim de intermediari paminteni (preoti, calugari) sau de intermediari Celesti ( Ingeri, Arhangheli,etc, sau IISUS, Adamus, Fecioara Maria , Zamolxe, etc,...), deoarece ne Aflam intr-o Ipostaza CREATIONISTA NOUA, in care relatia noastra NOU EXPERIMENTALA cu EU SUNT CEL CE ,,NOU,, SUNT, este permisa A FI de ACUM incolo DIRECTA.

Iar acest Mesaj este un mesaj Neintermediat Celest, este un Mesaj Sosit prin Tine Draga Vali Direct de la EU SUNT CEL CE ,, NOU,, SUNT din INIMA ta, iar aceasta NOUA RELATIE intre noi si CREATOR / CREATOARE va fi o Normalitate a manifestarilor noastre in urmatoarele Creatii Divine INFINITE.

Si nu uitati: Totul va fi atit de Nou in Creatia a Doua si Celelelate spre Infinit, incit Nimic din ceea ce a fost nu va mai fi.

Fiti deschisi mereu la NOUTATE, adica la NOUTATILE LUI EU SUNT CEL CE ,,NOU,, SUNT din INIMA voastra si abandonati Caile Vechi deja experimentate.

SUCCES.

Imbratisari Celeste Tuturor.

Ceau.

EU SUNT GICU DAN SUVERAN şi AVATAR (Deschizător de NOU).

7.- CONVERSAŢIE în CREAŢIE pe tema lui EU SUNT

Între Eu SUNT GICU DAN Suveran şi AVATAR

şi Eu SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ şi AVATAR.

Servus Draga Anca SUVERANA DESCHIZĂTOARE DE NOU. 2 July, 2011

Fi atenta cum EU SUNT CEL CE (NOU) SUNT leaga lucrurile chiar si prin STRIGATUL Muntilor FAGARAS sosit prin EU SUNT Vali Matei, la care am Subscris implicindu-te si pe tine.

Te-am pupat cu Energie Noua (sper ca rezisti).

Si pe tine Draga Vali.

Ceau.

EU SUNT Gicu Dan SUVERAN şi AVATAR.

2 July, 2011

Si asa este draga Gicu Dan SUVERAN şi Deschizător de Nou!

Ador pupaturile in noua energie si le prefer suturilor in fund!

Primul mesaj al meu a venit in urma discutiei cu Vali Matei Suverană şi Avatar pe messenger si cu Daniela Raducanu Suverană şi Avatar tot din grup .

A fost un cumul de energie care a scos la iveala Eu Sunt cel Nou cum bine spui tu .

Intr-un fel e si un strigat la autenticitate .

Autenticitatea lui Eu Sunt asa cum Sunt .

Te imbratisez cu Eu Sunt Noul ce Sunt ,.

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ şi AVATAR.

8.- CONVERSAŢIE în CREAŢIE pe tema lui EU SUNT

Între EU SUNT TOTALITATEA(TOTUL ÎN TOT)

si EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ şi AVATAR

Creez din iubire ? Sau din nimic?

July 3, 2011

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ şi AVATAR - Intreb pe Eu Sunt .Exista iubire ??? In sensul de existenta reala ,nu a hologramei ..

EU SUNT TOTALITATEA - ............Pauza.

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Ti-aduci aminte cand ai spus ca nimicul a avut o dorinta?

EU SUNT TOTALITATEA -Da sigur .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Acea dorinta care a aparut din nimic, a creat asa e ?

EU SUNT TOTALITATEA -Da .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Ei bine ,tot ceea ce creezi este iubire, Cum asa ?

EU SUNT TOTALITATEA -Tot ce vine din Eu sunt este iubire .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Dar eu sunt este nimic .

EU SUNT TOTALITATEA -Asa este .Este nimic si totusi totul.

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Stai putin .CE e iubirea ?

EU SUNT TOTALITATEA -Tot ceea ce tu doresti, Eu sunt doreste .Tot ceea ce declanseaza dorinta e iubirea .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Vrei sa spui ca eu daca doresc raul cuiva ,faca asta din Eu sunt iubire ?

EU SUNT TOTALITATEA -Depinde ce intelegi prin rau .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Pai pot sa doresc moartea cuiva ,sau nefericirea sau boala si multe altele ..

EU SUNT TOTALITATEA -Toate acestea sunt iluzii .Nu exista rau si nu exista bine .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Bine am inteles .Aici traim in dualiate dar in alte dimensiuni ?Ingerii ,Arhanghelii?

EU SUNT TOTALITATEA -Poate n-o sa-ti placa dar e la fel .Sunt si ingeri intunecati si din lumina .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Da dar aia din lumina sunt mai multi nu ? Adica e numai un Arhanghel intunecat Lucifer si restul sunt din Lumina .

EU SUNT TOTALITATEA -Si de ce crezi tu ca Unul nu poate fi mai puternic decat restul?

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Pai unde sunt doi adunati ,e mai mult decat unul .

EU SUNT TOTALITATEA -Depinde .Daca ai un mar foarte mare si doua mere padurete mici , care e mai mare si mai mult?

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Pai marul .Bineee ,bine ..m-ai sucit .Dar amandoi stim ca si Lucifer e din lumina si ca de fapt toti au fost din lumina si se intorc in lumina .

EU SUNT TOTALITATEA -Oare ?

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Ah…acum simt nevoia sa pun bulina aia de pe mess care se trage de par ..Vrei sa-mi explici ?

EU SUNT TOTALITATEA -Ce intelegi tu prin Lumina ?

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Pai Lumina …a lumina ..a face lumina acolo unde e intuneric ,a straluci ,a fi ca un soare ..A fi bun ,iubitor ,luminos ,a radia ..

EU SUNT TOTALITATEA -Opreste-te un pic .Ai spus mai devreme a lumina=a face lumina acolo unde e intuneric.

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Da asa e .

EU SUNT TOTALITATEA -Deci asta inseamna ca inainte de lumina era intuneric?

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -PAi eu stiu ? tu sa-mi spui ?

EU SUNT TOTALITATEA -Era non creatia .Increatul.Vidul .Nimicul .Era neutru fara polaritate .Era Eu sunt .Cand prima dorinta a aparut din Eu sunt ,a aparut si prima frecventa ,unda .Ea a sclipit ca un filament in vidul ce o inconjura .Vidul poate fi usor asemanat cu intunericul ,intunericul fiind doar ceea ce este si atat nimic altceva .E o zona crespusculara .Cand prima dorinta a sclipit ,a facut ceea ce voi numiti Lumina . Lumina in vidul in care era

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Uite ce e …draga ,Eu sunt .Ma nelinisteste faptul ca eu , de la ingeri si arhangheli din lumina am trecut sa vorbesc cu tine care inteleg ca esti Intuneric .

EU SUNT TOTALITATEA -Intelegi gresit .Eu sunt tot ceea ce eu sunt .Nici intuneric ,nici lumina .Sunt nimicul care sunt si toate la un loc .Puteti intelege si constientiza ca nu exista lumina si intuneric ? Si nu sunt nici bune ,nici rele? Doar sunt ?

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Incerc .Da cred ca pot sa inteleg ca totul doar este si atat .Fara sa mai polarizez ,fara sa mai asociez lumina cu binele si eventual intunericul cu raul. Spune mai departe .Ai ramas acolo unde spuneai ca atunci cand prima dorinta a aparut ea a sclipit , a creat o frecventa si atunci noi i-am spus Lumina .Tu cum ai numit-o? Nu tot lumina?

EU SUNT TOTALITATEA -Eu i-as zice mai degraba miscare .Pentru ca acea unda creata din nimic a miscat ceva din Nimic ,a creat, a pus particulele in miscare ,in forfota si ele s-au aprins ,au creat un fel de caldura ,de scantei si eu i-am spus ca si voi Lumina .Dar nu e neaparat lumina .Nu e acea lumina .E miscare .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Atunci acea dorinta care a aparut din nimic a fost sa zicem nici lumina ,nici intuneric ? Doar o miscare si atat .

EU SUNT TOTALITATEA -Da asa e .A fost o unda din tot ceea ce eu sunt ,o unda creata din nimic.

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Dar acea unda apoi a creat ceva .Si asa a aparut creatia ,nu?

EU SUNT TOTALITATEA -Da acea unda a creat sa zicem o caracteristica a mea ,o reflectie ,o imagine ,o holograma cum am mai spus .Apoi aceasta creatie a atras dupa ea constiinta .Constiinta isi “inghite” propria creatie .O absoarbe. Apoi din nimic apare alta unda care creeaza altceva .Apare o alta constiinta care isi “inghite” propria creatie absorbind-o. .Si tot asa…pana cand Eu sunt tot ceea ce este ,nimicul care sunt, constientizeaza cine si ce este .Aceasta constiinta isi “inghite”, absoarbe, propriile creatii pentru a trece la nivelul urmator .Si tot asa pana la infinit.

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Ce se intampla cu noi ? Cei care suntem creatia ? Ne inghiti si atat ?

EU SUNT TOTALITATEA -Voi aveti liberul vostru arbitru pana cand nu-l mai aveti .Atunci cand il aveti experimentati si voi ce doriti .Experimentati dualitatea pana cand nu mai doriti .Eu absorb fiecare experienta a voastra .Fie ea o creatie constienta a voastra sau nu .Cand incepeti sa deveniti constienti ca sunteti creatori..

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Stai putin .Defapt din ce spuneai reiesa ca tu esti cel ce le absoarbe pe toate si constiinta e numai a ta nu? Atunci constiinta noastra unde e?

EU SUNT TOTALITATEA -Dar voi unde sunteti?

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -In tine ?

EU SUNT TOTALITATEA -Pai da.Noi constientizam impreuna .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Atunci daca noi nu cream constient inseamna ca nici tu nu creezi constient.

EU SUNT TOTALITATEA -Nu chiar . Eu creez intotdeauna constient dar alegerea voastra de a crea inconstient imi aduce constientizarea inconstiintei voastre .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Ai spus ca nu exista liber arbitru

EU SUNT TOTALITATEA -Da asa e .Ai liber arbitru atunci cand esti inconstient .Cand devii constient il transcenzi .Iesi din iluzie .Esti constient cine si ce esti.Constientizezi Eu sunt tot ceea ce este .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Deci ..eu daca aleg iubire ,lumina ,armonie si expandez acestea pe pamant si fac toate acele lucrari minunate pe pamant si in Univers sunt inconstienta?

EU SUNT TOTALITATEA -Te superi daca iti spun ca DA?

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Nu ma supar .Pentru ca am inceput sa simt .Dar inca nu pricep ce simt .Si daca acum sunt inconstienta ,inainte cand nu stiam nimic din ce sunt, eram tot inconstienta ?Care e diferenta?

EU SUNT TOTALITATEA -Nici una .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Ceeeeeeeeeee??????????? Adica vrei sa spui ca nu e diferenta intre Anca de acum 15 ani si acum ?

EU SUNT TOTALITATEA -Nu.

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -MA duc sa fumez .MA lasa nervii .M-am intors .Deci ? Imi explici?

EU SUNT TOTALITATEA -Ai avut momente cand ai ales inconstient sau constient sa faci rau ,sa zicem, tie sau poate la altii. La fel ai ales constient cum spui tu, sa faci bine .Toate alegerile tale s-au limitat la dualitate :la bine ,la rau ,la lumina sau intuneric ,la iubire sau la frica .Ai facut alegeri raportate la dualitate .Te-ai limitat in constiinta ta .Constiinta este infinita .Atata vreme cat tu o limitezi ,esti inca inconstient de cine esti tu .Vine vremea ca simtiti acestea .Vine vremea cand va plictisiti de alegeri, fie ele bune ,in lumina ,in iubire .Vine vremea cand constiinta pura se vrea simtita .Acum Eu sunt tot ceea ce eu sunt se vrea constientizat pe deplin in infinitatea lui .Poti sa alegi ,sa doresti, sa creezi la nivelul pe care il doresti .Dar vei fi constient numai la acel nivel .Daca doresti constientizarea lui Eu sunt si a infinitatii lui ,atunci poti sa te deschizi ,sa transcenzi dualitatea, acel plan si sa tasnesti in Infinit in deplina constientizare a lui Eu sunt .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Da acum pricep ce spui .Si totusi acum in aceasta noua constientizare a lui Eu sunt infinit ,eu mai aleg ?Eu mai creez?

EU SUNT TOTALITATEA -Eu sunt alege .Eu sunt creaza.

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Si eu ? Eu unde sunt ? M-ai inghitit?

EU SUNT TOTALITATEA -Tu esti Eu sunt .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Si numai aleg iubire si lumina si armonie si abundenta pentru mine si planeta ?

EU SUNT TOTALITATEA -Toate acestea le-ai ales deja de foarte multe ori .Aceste alegeri ,dorinte au atras dupa ele creatia .Dar in acelasi timp au atras si dualitatea .Daca doresti sa iesi din dualitate ,atunci vine o noua constiinta a lui Eu sunt si Eu sunt creeaza prin tine .Creeaza din nimic .Si nu din iubire .Si nu din lumina .Si nu din intuneric .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Tot nu pricep .Iubirea nu exista ?

EU SUNT TOTALITATEA -Ba exista doar iubire .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Pai nu ai spus ca exista doar in dualitate?

EU SUNT TOTALITATEA -Nu.Iubirea exista peste tot .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Pai si de ce atunci sa nu mai creez din iubire ?Asa ai zis ..

EU SUNT TOTALITATEA -Ai fost indragostita ?

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Oooo da si inca de cate ori ..

EU SUNT TOTALITATEA -Si de unde a venit acea iubire ?

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Pai din inima ,cred ..

EU SUNT TOTALITATEA -Pai daca a venit din inima ai simtit-o la fel pentru toata lumea?

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Pai nu .Ar fi fost culmea sa ma indragostesc asa de toti.

EU SUNT TOTALITATEA -Dar stiu ca totusi ai trait si aceasta stare de a fi indragostit fara sa fii de o persoana fizica .Si erai foarte nedumeraita ca nu stiai de cine si de unde vine acea stare, asa e ? Atunci in acea stare ,adolescenta fiind ,incepusesi sa cunosti cu inima ,mintea nu mai gandea deloc si te-ai speriat .Asa e?

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Ooooo da .Chiar asa a fost .

EU SUNT TOTALITATEA -Atunci de unde a venit acea dragoste pentru tot ?Si chiar daca ar fi fost pentru un om anume ?

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Pai ..nu stiu ..din nimic?

EU SUNT TOTALITATEA -Exact .Iubirea vine din nimic .Iubirea deplina, cea in care esti indragostit de tot nu mai creaza prin alegere .Pentru ca ea este .Atunci tu nu mai poti allege iubirea si nimic altceva pentru ca tu esti iubirea atunci si o traiesti si o manifesti in totul .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Iubirea asta nu e tot una cu holograma?

EU SUNT TOTALITATEA -Nu .E cea care o tine in priza .O alimenteaza .Ii da viata .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Atunci iubirea e ceea ce a declansat dorinta din nimic .

EU SUNT TOTALITATEA -Asa e .Mai greu de spus in cuvinte .Dar Eu sunt creeaza din nimic ,iubire .Tu ce alegi acum? Sa creezi din iubire ? Sau din nimic? Accepti sa creezi? Din nimic???

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Da .Eu nu mai aleg .Eu nu mai creez .A venit vremea ca Eu sunt sa creeze prin mine din nimic,iubirea care este Eu sunt .A venit vremea sa fiu libera si infinita asa cum Eu sunt .Simt cum si ultimele poveri ,acelea de a alege tot timpul ,au cazut de pe umerii mei ,la fel ca si eliberarile si afirmatiile si tot lucrul cu pamantul. Ma simt insfarsit libera si zbor in iubirea lui Eu sunt care este tot ceea ce eu sunt .Si asa este!

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ şi AVATAR.

9.- CONVERSAŢIE în CREAŢIE pe tema lui EU SUNT

De la EU SUNT GICU DAN SUVERAN şi AVATAR

la EU SUNT CORNELIA IFRIM SUVERANĂ şi AVATAR si retur.

Servus Draga Cornelia July 3, 2011

FELICITARI PENTRU LUCRARE.
Lucrarea pe care ai facut-o este Exceptionala, o DESCHIDERE DIVINĂ SPRE NOU.
Este o lucrare Practica de Ascensiune si Implementare al unui Nou Program Evolutiv Terestru si Uman Deopotriva, interconectat (NUNTA) in NOUA MATRICE / MATRIX ANDROGIN al INFINITULUI ce contine Femininul Terra si Masculinul Lord Ra ca Soare Central.
De fapt, aceasta Superba Lucrare Este la fel de deosebita ca cele doua mesaje primite de colega noastra Anca.
Lucrarea ta este o Continuare fireasca a celor doua mesaje primite de ANCA, fiindca era o Lucrare Inevitabila, era PASUL URMATOR, si in forma Specifica tie care Esti Specializata CELEST MultiDimensional Total si Perfect pe acest Gen de Lucrari de Implementare a Noului Program Experimental si Evolutiv Terestru (inclusiv Uman) prin SIMTIREA INIMII, prin INTENTIE, prin IMAGINATIE CREATIVA, prin EMPATIE si prin Cumularea Energiilor Noastre ale Tuturor ca un Veritabil Coordonator/Conducator/ Comandant Cristic XXY(A2).
Lucrarea Ta, se putea face numai si numai de tine si doar in aceasta forma de Implicare Misionara.
Lucrarea Ta este un fel de detaliu al Esentei celor doua mesaje primite de noi prin ANCA TODERICA.
Lucrarea ta este materializata de tine ca si CUVINT VIU AL CREATORULUI, care ne SUSTINE de la un Nivel mult mai Inalt cu Energiile Sale prin care INVALUIE acest NFINIT MATRICIAL ANDROGIN (Pamint si Marele Soare Central) .
La inceputul Lucrarii tu te INTREBAI: care este cealalta Parte care Simti ca iti Lipseste si mai ales Unde este acea parte care Simti ca iti Lipseste?
Prin aceasta BUCLA DUBLA A INFINITULUI care formeaza NUNTA CERULUI CU PAMINTUL, de fapt ti-ai reprezentat ca IMAGINE chiar raspunsul la INTREBAREA TA, nu numai pentru Mama Pamint, ci si pentru Noi ca Fiinte Umane.
Dintr-o anumita perspectiva, PARTEA LIPSA era tocmai acea Ploaie de Lumina care venea din Bucla de sus din Marele Soare Central al Marelui Lord Ra, cu toate Potentialele STIINTEI DIVINE permise de SURSA DIVINA a fi Materializate pe Noul Pamint.
Dintr-o alta perspectiva, Tot prin Raza la Lumina Emisa de Lord Ra sub forma semnului infinitului, PARTEA LIPSA era tocmai o alta Frecventa de ENERGIE NOUA la care Noi Oamenii am avut Acces si pe care ACUM O MANIFESTAM individual (ca OM) si Colectiv ( GRUP UMAN, sau Grup Uman cu Planeta laolalta) ca : EU SUNT CEL CE ,, NOU,, SUNT.
Si Da.
Cind Noi in LUCRAREA TA ca Grup Uman tineam de Trena Mamei Pamint care mergea pe Pamint si Redefinea Totul prin Noul Program Matricial al Noului Rai Terestru, Noi lucram atunci ca Fiinte Intregite Divin atit Individual fiecare participant, dar si Colectiv deopotriva ca o UNICA Echipa, sub Energia Invelitoare a Lui EU SUNT CEL CE,,NOU,, SUNT.
Si ca sa Intelegi mai bine ceea ce vreu sa spun cu Implicarea lndividuala si Colectiva a lui EU SUNT CEL CE ,,NOU,,SUNT in Lucrarea Ta, de altfel o Normalitate, te invit sa faci urmatorul Demers.
Citeste sau asculta din nou si pas cu pas Lucrarea ta.
Din Perspectiva Lucrarii Individuale asa cum ai Materializat-o , tu iti Cunosti Modul cum ai abordat-o ca INDIVID, ca PERSONALIZARE DIVINA, ca SCINTEIE DIVINA, ca si CRIST SOLITAR, ca si PARTE DIN MULTITUDINE DIVINA, ca si PARTE din DIVERSITATE DIVINA.
De fapt, toata Lucrarea ta ai descris-o pe Indivizi, pe Personalizari Divine ca: Lord Ra separat, ca Planeta Pamint Separat, ca Tu si Noi cei ce tineam de Trena separat, ca Semn al Infinitului Separat, etc,...
Acest tip de descriere este cel obisnuit, care detaliaza Perspectiva de Jos in Sus, de la Mic la Mare, de la Individual la Colectiv.
Dar, Din perspectiva TOTALITATII care reprezinta pe EU SUNT CEL CE (NOU) SUNT, adica tot ce exista de fapt numai EU SUNT, in noul tau demers de Recitire sau Reascultare a Lucrarii tale, sa Privesti si sa SIMTI LUCRAREA Ta de la nivelul lui EU SUNT CEL CE (NOU) SUNT. Astfel, atunci cind Citesti sau asculti cuvintele: - Marele Soare CEntral, tu zici in Gind: EU SUNT Marele Soare CEntral; - LOrd RA, tu zici in Gind: EU SUNT LORD RA; - Semnul Infinitului, tu zici: EU SUNT Semnul Infinitului; - Planeta Terra, tu zici: EU SUNT Planeta Terra; - Femeia Mama Pamint, tu zici: EU SUNT Femeia Mama Pamint; - Cei ce Tineau Trena, tu zici: EU SUNT cei ce Tin TRena; - PLoaia de Lumina din Bucla ce inconjura capul Marelui LOrd RA, tu zici: Eu SUNT acea PLoaie de lUmina; - etc,... Sub acesta forma de Constientizare a oricarei lucrari sau Situatii prin EU SUNT CEL CE (NOU) SUNT din INima Ta, devii UNA CU TATAL LAUNTRIC asa cum ne-a DEmonstrat Invatatorul Nostru IIsus CRistos,faptul ca si Noi putem ca Indivizi (Aparenti) sa fim UNA CU TOTATILTATEA, CU SURSA, ca si UNUL.
In acest Nou Context, ar fi Ideal ca in Fiecare Lucrare a Ta sa specifici faptul ca dincolo de detalierea Individuala de Persoane, de Stari, de Situatii, de Evenimente, toate si totul este doar UNUL ca EU SUNT CEL CE SUNT.
Sub Aceasta Forma, readuci in Constienta Cititorului sau Auditorului Adevarul Divin Conform Caruia de fapt Noi ca Indivizi ce participam prin Stari la diverse Situatii si Evenimente ne percepem doar Iluzoriu ca Indivizi (separare), deoarece exista doar UN SINGUR EU SUNT CEL CE SUNT(asa cum Eu Sunt ne transmitea zilele trecute prin Anca, sau prin Iisus Cristos acum 2000 de ani).
Astfel, ne vom forma cu totii o deprindere NOua si cind vom vedea ceea ce vom vedea pe Strada, vom Constientiza: EU SUNT acel Om/Oameni, EU SUNT acel PARC, EU SUNT acele Masini, EU SUNT acele Cladiri, Eu SUNT AERUL, etc,...EU SUNT CEL CE SUNT in TOT CE ESTE atit Vizibil cit si Invizibil.
TOATA LUCRAREA TA a fost facuta de EU SUNT CEL CE SUNT.
Si cu toate ca eu in mod Individual (iluzoriu) si codat cu numele de Gicu Dan iti raspund mesajului tau, de fapt EU SUNT CEL CE SUNT isi raspunde SIE INSUSI, in SINE INSUSI.
Doar Atit.
Iti Multumim pentru Lucrare.
Succes pe Mai Departe in EU SUNT CEL CE SUNT ca AVATAR.
Imbratisari Celeste Draga Cornelia.
Ceau.

EU SUNT GICU DAN SUVERAN şi AVATAR.

EU SUNT Cornelia July 3, 2011

Multumesc din suflet , Gicu draga, ca intotdeauna completarile tale sunt substantiale.. ....... diseara pun inregistrarea la sala si voi face mentiunile legate de EU SUNT.... Simt si eu ca sunt f importante........ aseara ..... nu stiu de ce.... nu am realizat legatura desi ar fi fost evident.... noroc ca esti tu alaturi si ma aduci la nivelul necesar.
Cu profunda recunostinta si imbratisari de la EU SUNT CEL(CEEA) CE SUNT Cornelia

EU SUNT GICU DAN. July 3, 2011

OAUUUUUUUUUUUUUU Draga Cornelia SUVERANA şi Deschizătoare de NOU.

Este Minunat.

Norocul lui Anca cu Tine.

Norocul Tau cu Mine.

Si Norocul Meu cu Anca.

Iata Trei in UNUL si Cercul se Inchide.

Felicitari Draga EU SUNT.

EU SUNT CEL CE SUNT GICU DAN SUVERAN şi AVATAR

Urmeaza cap 5