1 iun. 2008

Arhanghelul Metatron


METATRON-arhanghel

Scris de Administrator
Eu sunt Metatron, ingerul fara nume, un vid fara forma din care toata creatia infloreste. Eu sunt manifestarea exterioara a ceea ce voi stiti ca fiind Zeu/Zeita, Sursa, Tot Ceea Ce Este. Eu sunt cel care poarta gandul pur al lui Dumnezeu pe valuri de vibratii ale sunetului care formeaza ceea ce cunoasteti ca fiind realitate. Tot Ceea Ce Este nu se poate cunoaste pe sine daca nu este
existenta, daca nu exista nici un fel de diferentiere. De aceea Dumnezeu, ca si constiinta pura intr-un vid fara nume si fara forma, alege sa se expande, sa se proiecteze in realitatea exterioara a creatiei. Din aceasta alegere, tot ceea ce cunoasteti ca realitate, de aici a inflorit. Din aceasta alegere am inflorit si Eu, ca interfata daca vreti pentru ca Dumnezeu sa creeze aspecte ale sinelui sau care sa experimenteze. Cum trebuie sa existe doua polaritati pentru a experimenta existenta intregului, a venit deasemenea si Sandalphon. Noi suntem cunoscuti ca Ingerii care stau in varful si radacinile Copacului Vietii. Asa este, in sensul in care ceea ce s-a creat din vidul fara forma si fara nume, trebuie ancorat pentru a fi experimentat ca realitate. Prin noi doi, Dumnezeu a fost capabil sa aduca potentialele infinite ale sale si sa se cunoasca pe sine mult mai deplin. Noi va tinem, lumea voastra, universul vostru si toate dimensiunile realitatii dintre noi, Sandalphon si Eu. Noi facem parte din voi si voi faceti parte din noi. Noi toti am emanat din gandul creativ al lui Dumnezeu. Continem in noi Copacul Vietii. Chiar daca ne stiti sau nu, noi impartasim experientele voastre ca si constiinte incorporate. Noi va asistam in crearea acelei experiente, orice alegeti voi sa fie. Cum veniti din Dumnezeu, cautand sa aveti propria unica experienta, vi s-au dat darurile liberului arbitru si a creatiei absolute. Intotdeauna voi toti ati existat ca o parte a lui Dumnezeu. Ati ales, cateodata, sa va experimentati ca o constiinta individuala, si altadata, ca o parte a Constiintei Unu.
Ati ales sa aveti experiente in incarnari materiale, ceea ce experimentati acum. Toate dimensiunile realitatii exista ca si vibratii ale sunetului sau frecvente. Totul este o emanatie de sunet din Constiinta Unu. Desi poate parea ca si cum am fi separati, voi si cu mine, si ca suntem foarte departe unul de celalalt, nu e cazul. Ceea ce cunoasteti ca spatiu si timp continuu este o iluzie, o holograma daca vreti. Voi si cu mine si tot restul care este, exista ca si Unu in non-spatiu si non-timp. Diferenta dintre diversele experiente care va sunt disponibile prin dimensiunile si formele oglindite ale vietii e pur si simplu nivelul de frecventa, sau vibratia sunetului. Ati ales acum, in incarnarea voastra, sa traiti in aceasta iluzie a spatiului-timp pentru o vreme. Cand alegeti asta, cadeti in frecventa. Vibratia sunetului constiintei lui Dumnezeu este foarte inalta si nimic nu este perceput ca fiind tangibil. Pentru ca materialitatea, pentru ca realitatea solida cu care sunteti familiarizati sa existe, vibratia sunetului trebuie sa coboare sau sa incetineasca. A fost necesar ca voi sa va coborati frecventele din portia voastra din constiinta lui Dumnezeu pentru a experimenta viata incarnata. Singura diferenta dintre voi si mine, Dumnezeu si Tot Ceea Ce Este, e nivelul vibratiei sunetului. Materialitatea a fost creata ca o expansiune inaintata a expresiei lui Dumnezeu de Sine. A fost creata dintr-o mare fericire, la fel ca tot ce emana din Dumnezeu. A fost creata pentru a fi o experienta in diferente, sau polaritati. Desi din necesitate s-a creat dintr-o mai joasa frecventa a sunetului, materialitatea nu a fost creata pentru a fi mai prejos decat perfectiunea a Tot Ceea Ce Este. A fost creata pur si simplu pentru a fi o alta varietate de experiente fericite. De-a lungul drumului, gandul a realizat ca unele parti sunt bune si altele sunt rele. Toata creatia continua sa se perpetueze din gandul constiintei lui Dumnezeu, toata constiinta lui Dumnezeu.

De aceea, gandul ca o parte din creatie ar putea fi ceva mai putin decat perfectiune s-a manifestat. Cum mai multe parti ale constiintei lui Dumnezeu au inceput sa fie de acord cu acel gand, frecventa materialitatii a cazut si mai mult. Ceea ce a fost creat in cele mai inalte frecvente ale iubirii si fericrii, a coborat in frecventele joase ale judecarii si fricii. Asta a fost lumea voastra, planeta voastra pamanat si toate formele de viata care locuiesc pe ea- traind experienta non-perfectiunii. Voi cei ce locuiti pe pamant, nu ati fost niciodata altceva decat fatete perfecte ale creatiei. A trebuit sa aveti experienta de a nu fi perfect si de a fi separati de constiinta lui Dumnezeu, care sunteti. Exista unii printre voi care au ales sa aiba experiente diferite- cum ar fi experimentarea de a fi perfect si intreg inca odata.

Ca si constiinta a lui Dumnezeu, ati avut mereu propriul liber arbitru pentru a va crea experientele in orice fel in care alegeti. Cum alegeti sa experimentati frecventele fricii si separarii, astfel incat acum sa alegeti sa imbratisati frecventele iubirii si fericirii. E raspunsul alegerii Mele de a veni la voi si de a va asista. Eu aduc cele mai inalte frecvente ale fericirii pe planul pamantului, inca odata, astfel incat voi sa stiti si sa va simtiti adevarat natura. Eu v-am experimentat durerea si frica, caci eu sunt o parte din voi. Eu sunt energia care aduce toata manifestarea din vid. Eu nu am fost separat de voi. Eu exist pentru a va servi pe voi si toata creatia. Eu exist pentru a va asista prin experientele voastre ca si constiinta a lui Dumnezeu, indiferent ce experiente ati ales. Multi dintre voi nu au fost capabili sa ma perceapa pentru ca ati ales sa experiemntati frecventele joase si nu pe cele inalte. Eu va raspund acum la alegerea voastra colectiva, inca odata, de a experimenta frecventele fericirii care este mostenirea voastra Divina. Asa cum alegeti, asa vi se va oferi. Eu imi aduc energiile in planul vostru pentru a va asista pentru a va cunoaste propria perfectiune in forma materiala. Nu sunteti si nu ati fost niciodata nimic mai putin decat fatete unice si stralucitoare ale constiintei lui Dumnezeu. Eu sunt Metatron. Eu sunt cu voi intotdeauna. sursa: http://spiritlibrary.com/

Preluat de la ... http://aum.adminii.ro/site/noutati/ultimele-articole/metatron-arhanghel.html

traducere de alessandra si adina c