23 sept. 2010

Cecul Crimson - Shoud 1, 2 (Adamus Saint Germain)

Dragii mei, va transmit acest channeling din 7 august, pe care l-am primit prin bunavointa grupului Shaumbra - Constanta, Navodari si caruia ii multumim. Intrucat textul este foarte lung, va rog sa folositi butoanele

Intra mai departe ... varianta text

Intra mai departe ... varianta video

cu drag, Monica

(URMEAZA) .jpgMATERIALELE CERCULUI CRIMSON

Seria (Urmeaza)

SHOUD 1: "Potentializarea" � Cu ADAMUS, transmis de Geoffrey Hoppe

Prezentat Cercului Crimson
7 August, 2010


Eu sunt ceea ce sunt, Adamus Saint-Germain (pronuntie frantuzeasca), aici in serviciu pentru voi.

Am avut parte de cateva rasete in timp ce ne pregateam pentru acest Shoud, cea de-a 12-a serie impreuna. In primul rand vreau sa o complimentez pe Linda pentru selectia melodiei de astazi. Una dintre primele, una dintre singurele dati cand am fost multumit.(rasete) Fara sa jignesc pe nimeni, dar ea este singura care a auzit-o, care a simtit energiile unice din spate si l-a incurajat pe Cauldre sa o aleaga. Muzica frumoasa cu simfonie si cu vocea lui Sting, care chiar este foarte, foarte metafizic, in cazul in care nu ati observat. Incercati sa ii ascultati muzica. Buna ziua doamnelor.

Intra mai departe ... varianta text

Intra mai departe ... varianta video



LE multumim celor de la grupul Shaumbra Navodari pentru aceasta traducere.

(URMEAZA) .jpgMATERIALELE CERCULUI CRIMSON
Seria (URMEAZA):
SHOUD 2: "Am visat ca dormeam" � Cu Adamus, transmis de Geoffrey Hoppe
Prezentat Cercului Crimson in data de 4 Septembrie 2010
www.crimsoncircle.com

Descarcati Shaumbra! Descarcati! Descarcati! Descarcati! (rasete) Aduceti inauntru. Respirati inauntru. Era totul acolo. Totul. Bineinteles, muzica frumoasa, energiile, intreaga constiinta a acestui Shoud. (se refera la muzica live cantata de Hannibal Means)


Eu sunt ceea ce sunt, Adamus cel Suveran, al Domeniului Suveran. Bine ati venit in acest spatiu sacu, un loc al rasetelor si al bucuriei.


Unii dintre voi care sunt noi pot gandi ca asta e putin cam ciudat pentru voi, sa fiti aici. (rasete) �Ce fel de grup e asta? Ce fel de ciudatenii se petrec aici? Ce face aceasta fiinta cu ochii inchisi si apoi din senin incepe sa se plimbe?� Dar as vrea sa reconsiderati din punctul meu de vedere pentru un minut. Pentru mine este cu adevarat ciudat. (rasete) Pentru mine este bizar, sa fiu aici in fata unui grup de asa zisi oameni, pe care ii stiu ca snt in totalitate
Merlini, care pretind ca dorm. Imaginati-va cum ar fi sa fiti in scaunul meu pentru un moment si sa veniti subit in acest corp uman care imi transmite mesajele, o fiinta care si ea, ca si voi, pretinde ca doarme, si trebuie sa vorbesc prin asta? (rasete) Asta este bizar. Asta este ciudat.

Intra mai departe ... varianta text

Intra mai departe ... varianta video

Preluat de la ... http://www.editura-foryou.ro/