1 iul. 2009

Mesajul lunii iulie 2009 Arhanghelul Mihail


Mesajul lunii iulie transmis de Ronna Herman


Preaiubiti maestri este timpul pentru a beneficia de avantajul sensurilor voastre spirituale si fizice in cea mai maremasura. Voi trebuie sa redefiniti si sa invatati sensurile fizice, pentru a accesa si dezvolta inaltele simturi care au fost adormite atat de mult timp : clarvederea, sau vederea clara, clarauzul sau auzul clar sau abilitatile telepatice, clarsimtul ( o persoana intuitiva, empatica cu un simt interior al constiintei expandat). Toate aceste inalte abilitati fac parte din dreptul vostru divin din nastere, care doar va asteapta sa le revendicati. Noi am discutat in detaliu despre cele 7 chakre majore ale vehicolului fizic si am schitat atributele pozitive si negative ale fiecareia. Este important sa realizati ca fiecare chakra si organ din corp are o constiinta proprie , care a fost acoperita si infuzata cu energiile multor experiente trecute si cu forme gand. Voi nu numai ca ati creat lumea voastra exterioara cu credintele si cu frecventele vibrationale ale gandurilor voastre, dar voi v-ati construit si lumea voastra interioara de asemenea. Corpul vostru comunica cu voi in multe feluri , dar stiti voi cum sa-l ascultati si sa interpretati ceea ce el va spune? Eu am mai spus asta dar o repet: multi dintre voi ati acceptat faptul ca voi puteti comunica si interactiona cu taramurile angelice si cu Fiintele de Lumina, dar majoritatea dintre voi nu santeti totutsi constenti ca voi puteti comunica cu multele fatete ale formei corpului vostru. Cu ceva timp in urma, noi v-am dat darul celor 7 Sfere Cristaline ale Constiintei Inalte , unde voi ati inceput procesul de reintoatcere a sistemului vostru de chakre la o stare armonioasa , prin respirarea Sferelor de Lumina din Divina voastra Prezenta Eu Sant , in fiecare dintre cele 7 chakre majore ale corpului fizic. Voi ati inspirat intr-o sfera de lumina si apoi ati suprapus semnul infinitiului pe fiecare sfera /chakra, pentru a va asista in accelerarea procesului de eliberare a tiparelor energetice dizarmonioase , asa cum va straduiti sa va recastigati darurile maiestriei de sine. Procesul curatarii, armonizarii si echilibrarii celor 7 chakre majore ale corpului fizic are drept rezultat un important proces de initiere numit

DESCHIDEREA CELOR 7 SIGILII ALE CONSTIINTEI - DUMNEZEU.

Cum fiecare chakra se reintoarce spre armonie, se activeaza un proces unde un vortex de energie este deschis si calitatile perfecte si energia acelei chakre sant proiectate in sus, in urmatoarea chakra. De asemenea, stocul de Particole Adamantine ale Luminii Creatorului sant eliberate din fiecare chakra si incep sa curga in sus, asa cum procesul este repetat, pana cand chakra coroanei este activata, care permite ca un lucru uimitor si miraculos sa se intample : sistemul chakrelor incepe sa se invarta la o asemenea turatie inalta, incat ea schimba coloana vertebrala intr-o sageata exploziva de Lumina si cele 5 Inalte Raze Galactice ale Creatorului se revarsa in jos , prin coloana de Lumina si infuzeaza toate chakrele voastre cu luminiscenta Prezentei voastre Divine Eu Sant. Acesta este procesul pe care multi dintre voi l-ati experimentat in acesti ultimi ani si de cand santeti pe o cale a initierii/transformarii accelerata , mult disconfort si distorsiuni au fost activate in vehicolul fizic. A fost /este mult de eliberat , rectificat si echilibrat si ce a luat mii de ani pentru a fi creat este transmutat in doar cativa ani scurti. Deci, va rog fiti blanzi cu voi insiva si cunoasteti ca voi santeti in procesul de incorporare si transformarea sinelui vostru uman , in al vostru Sine Spirit/Uman stralucitor. Permiteti-ne sa va dam un alt exercitiu pentru a va asista inintrarea in intelepciunea interioara a vehicolului vostru fizic. Eu va voi da un cuvant cheie pentru fiecare chakra. Va rog studiati/revedeti si invatati cateva din atributele fiecarei chakre si apoi , in viata voastra zilnica, cand este potrivit, cantati sau spuneti cuvantul pentru fiecare chakra. Incepeti cu intonarea notelor joase, cele mai confortabile si urcati incet scara , asa cum repetati cuvantul pentru fiecare chakra. Observati ce va vine in minte cand spuneti sau cantati cuvantul cheie si va concentrati pe chakra.

CHAKRA RADACINII

Chakra radacinii va impamanteaza sinele fizic in forta de viata a pamantului si va da stabilitate ( acest lucru este cel mai important pentru voi , pentru ca voi trebuie sa onorati si sa mentineti corpul fizic , in timp ce atingeti stelele). Cand aceasta chakra functioneaza in echilibru, veti avea mai multa vitalitate, curaj si incredere in sine. Ea va va ajuta sa eliberati vechile probleme de supravietuire si ale saraciei si sa intrati in scrinul comorii abundentei. Respirati adanc si INTONATI :

"EU TRAIESC". Declarati pentru voi insiva : Eu accesez acum si integrez puterea unitatii si unicitatii si conectia mea cu Pamantul si cu toata abundenta".

Respirati adanc. Fie ca vizionati sau folositi imaginatia, vedeti Sfera de Lumina care reprezinta chakra radacinii voastre , incepand sa se invarta mai repede si mai repede, devenind mai luminoasa si mai stralucitoare, pana cand ea explodeaza intr-un soare radiant si o sageata de lumina se misca din prima chakra, in sus, catre a 2-a , localizata chiar sub buric. Spuneti : "Eu sant UNUL cu Sursa Creatorului". respirati adanc si intonati sunetul : UH (HUH).

CHAKRA BURICULUI

Acesta este locul sinelui vostru emotional/fizic. Cand aceasta chakra este in echilibru , nu mai santeti santeti invadati de indoiala de sine, dependente sau probleme sexuale. Voi deveniti acordati cu intelepciunea mintii Sufletului vostru, in loc sa de mintea ego si gradual, toate vechile auto-limitari , tiparele gandului de auto-limitare ale mintii subconstiente sant inlocuite cu increderea de sine si cu stabilitate emotionala. Voi va luati inapoi puterea personala, asa cum invatati sa creati bucuria, pacea si prosperitatea, in loc de frica si limitare. Respirati adanc si intonati :

" EU SIMT". Declarati pentru voi insiva :" Eu accesez acum si integrez puterea pasiunii cu Spiritul, ca si conducator al meu. Dorinta mea este sa creez bucurie, pace si prosperitate , pentru a ma alatura si a le impartasi cu altii".

Respirati adanc. Vedeti Sfera de Lumina care reprezinta a 2-a chakra a voastra incepand sa se invarta mai repedde si mai repede, devenind mai luminoasa si mai stralucitoare , pana cand ea explodeaza intr-un soare radiant si o sageata de Lumina se misca in sus de la chakra 2 la cea de a 3-a (plexul solar). Si spuneti :" Eu sant intreg si complet cu mine insumi". Respirati adanc si intonati sunetul :" OO".

PLEXUL SOLAR

Acesta este locul sinelui mental/fizic. Cand aceasta chakra incepe sa se invarta in armonie si doar cateva energii discordante raman, stima voastra de sine se intoarce, cunoasterea se intoarce spre o intelepciune si o claritate a gandului. Voi va recastigati auto-controlul si deveniti un maestru al dorintelor voastre. Voi invatatti sa va stabiliti limitele si sa onorati limitele altora, asa cum atrageti energia din sursa universala a substantei vietii si a propriei voastre Prezente Eu Sant, in loc de a intra in energiile celor din jurul vostru. Activarea plexului vostru solar incepe cu acest punct ( plexul solar, inima si timusul). Respirati adanc si intonati :

" Eu vreau". Declarati pentru voi insiva :" Eu accesez acum centrul puterii mele personale si preiau controlul asupra emotiilor mele. Eu sant maestrul dorintelor mele. Eu stabilesc clar definirea limitelor.". Respirati adanc. Vedeti Sfera de Lumina , care reprezinta chakra voastra nr. 3 , incepand sa se invarta mai repede si mai repede , devenind mai luminoasa si mai stralucitoare , pana cand ea explodeaza intr-un soare radiant si o sageata se misca in sus din chakra 3 , spre chakra 4, cea a inimii. Spuneti :" Eu sant puterea de a crea". Respirati adanc si intonati : OH.

INIMA

Chakra inimii este poarta spre chakrele superioare , care va conecteaza cu Sinele vostru Suflet si cu Sinele Spirit.Cand chakra inimii voastre este dezechilibrata sau aproape inchisa, veti functiona in primul rand ca o fiinta instinctuala , care este guvernata de cele 3 chakre inferioare ale sinelui fizic. Asa cum va echilibrati energiile emotiilor/mintii inimii (viata si centrii energiei fortei iubirii corpului ), veti intra in forta iubirii neconditionate a Mintii Dumnezeu. Voi eliberati toate tiparele gandurilor si energiile care se manifesta ca gelozie, invidie, egoism, vina sau sentimente de lipsa de merit. Asa cum aprindeti Flacara Intreita a Vointei Divine, a Intelepciunii si Iubirii , voi incepeti sa dezvoltati compasiunea si o unitate cu viata si cu toate lucrurile. Respirati adanc si intonati :

" EU IUBESC". Declarati pentru voi :" Eu activez acum centrii fortei de viata ai puterii mele emotionale si solare. Eu primesc si proiectez doar energia iubirii/luminii. Eu imi deschid inima pentru curgerea divina a Spiritului". respirati adanc. vedeti Sfera de lumina care reprezinta chakra 4 , incepand sa se invarta mai repede si mai repede , devenin mai stralucitoare, pana cand explodeaza intr-un soare radiant si o sageata de lumina se misca in sus, din chakra 4 in chakra 5, cea a gatului. Spuneti :" Eu sant iubirea universala". Respirati adanc si intonati :" AH". (tatal).

GATUL

Chakra gatului este conectata cu planul astral/emotional sau cu planul mental/cauzal , depinde de frecventele vibrationale ale gandurilor si cuvintelor pe care le proiectati. Acest lucru poate parea confuz ; oricum, de cand v-ati creat propria realitate prin tiparele frecventelelor voi radiati, legea atractiei va asigura ca frevcentele joase pe care le trimiteti vor atrage energiile din planul astral si cele inalte vor intra in planurile mentale ale constiintei. Procesul de ascensiune determina stapanirea planului fizic, a planului astral (emotional) , a planului mental si eventual, in sus, spre dimensiunile inalte. Comunicarea, puterea de a rosti cuvintele este una din cele mai importante unelte ale planului fizic. Cand voi incepeti sa folositi limbajul Iubirii / Luminii si sufletul vorbeste, voi intotdeauna veti spune cel mai inalt adevar al vostru , veti fi expresivi si creativi in vorbire, in scris si veti deveni prolifici in manifestarea viziunilor pentru viitor. respirati adanc si intonati :

" EU VORBESC". Declarati :" Eu accesez acum centrul puterii vointei mele prin puterea comunicarii si a expresiei de sine. Eu imi voi spune adevarul cu integritate si discernamant. respirati adanc. vedeti Sfera de Lumina care reprezinta chakra 5 , care incepe sa se invarta mai repede si mairepede , devenind mai stralucitoare , pana cand explodeaza intr-un soare radiant si o sageata de Lumina se misca in sus dinchakra 5 spre chakra 6, a celui de al 3-lea ochi. Spuneti :" Eu sant exprimarea perfecta". respirati adanc si spuneti : I (ochi).

AL 3-LEA OCHI

Chakra celui de al 3-lea ochi deschide usa catre "simturile interioare" , conectandu-va mai intai cu sinele vostru inconstient ( mintea subconstienta) si gradual cu Sinele vostru Inalt, deoarece substanta Luminii cosmice a Mintii lui Dumnezeu (numite Raze) v-a permis sa intrati si sa activati Constiinta voastra Dumnezeu ( Esenta voastra ). Va veti muta prin soaptele intuitiei spre o " cunoastere" , ca voi santeti ghidati si inspirati de Spirit. Noi cunoasteri, idei creative si inspitratie de la planurile inalte mentale si intuitive va vor fi accesibile, asa cum va curatati distorsiunile. Nu va fie teama de asa - zisele energii intunecate sau forme gand care plutesc in constiinta voastra sau in timpul meditatiilor inaintea ochilor vostri , preaiubitilor, pentru ca acestea sant propriile voastre creatii venind in fata pentru a fi vindecate si transmutate in Lumina. Iubirea este dinamica este forta de coeziune a Creatiei si cand Iubirea / Lumina straluceste asupra oricarei frecvente a unui gand descalificat, el este "luminat" si eventual transmutat. De asemenea, amintiti-va sa folositi darul Flacarii Violet. respirati adanc si intonati :

" EU VAD". Declarati :"Eu accesez acum puterea mintii mele intuitive. Eu am o intuitie clara si eu ascult atent , asa cum intru in intelepciunea mea interioara si in intelepciunea Sinelui meu Inalt".

Respirati adanc. Vedeti Sfera de Lumina care reprezinta chakra 6 incepand sa seinvarta mai repede si mai repede , devenin mai stralucitoare , pana cand explodeaza intr-un soare radiant si o sageata de luminase misca in sus din chakra 6 in cea de a 7-a , chakra coroanei. Spuneti :" Eu sant un instrument perfect al claritatii si intelepciunii".Respirati adanc si spuneti :" AYE" ( Spune).

CHAKRA COROANEI

Cand chakra coroanei este activata, calea este deschisa catre Sinele vostru Spiritual si catre intelepciunea, darurile si comoarile stocate in Prezenta voastra Divina Eu Sant , va vor fi disponibile. Asa cum voi demostrati ca santeti pregatiti sa traiti si sa radiati Iubirea / Lumina / Adevarul Creatiei, veti fi imbaiati de o curgere si mai crescanda a atributelor si virtutilor Celor 12 Raze ale Constiintei Dumnezeu. respirati adanc si intonati :

" EU SANT". Declarati :" Eu accesez acum puterea mea spirituala si conectia cu Divina mea Prezenta Eu Sant care este centrul Iluminarii / Inspiratiei / Intelepciunii. Respirati adanc. Vedeti Sfera deLumina care reprezinta chakra 7 incepand sa se invarta mai repede si mai repede , devenind mai luminoasa si mai stralucitoare ,pana cand explodeaza intr-un soare radiant si o sageata de Lumina se misca in sus din chakra 7 catre Steaua Sufletului. Respiratiadanc si intonati :" EEE". (Eu).

STEAUA SUFLETULUI ( la 8-20 cm. deasupra chakrei coroanei) declarati pentru voi :

" Eu ma conectez si sant in aliniament cu podul meu curcubeu catre Constiinta Unitatii. In felul acesta, eu transmut toate energiile care nu ma mai servesc , asa cum trec dincolo de legea karmei si intru intr-o stare de gratie ".

Respirati adanc . Asa cum intonati, vizualizati coloana de Lumina care va conecteaza cu Sinele vostru Dumnezeu ( Prezenta Eu Sant) , crescand mai mare si mai mare, pana cand ea formeaza o coroana inflorita de lotus pe capul vostru. Vedeti cum ea curata toate distorsiunile din conectia voastra divina cu Spiritul, astfel incat tiparele frecventei Luminii Divine, al Vointei Divine si ale Intelepciunii Divine sa curga liber spre voi, de la Dumnezeul nostru Mama /Tata si de la voi, inafara spre lume. Spuneti :" Eu sant una cu Sursa Divina. " Respirati adanc si intonati de 3 ori : AUM, AUM, AUM. Pentru a va asista mai departe in restabilirea unei conectii pure si puternice cu ghizii vostri spirituali, cu ajutoarele angelice si cu oricine doriti sa lucrati din taramurile inalte, noi va oferim acest exercitiu :

Concentrati-va constiinta profund in Inima voastra Sacra, asa cum respirati de cateva ori. Vizionati sau percepeti Esenta voastra intr-o Sfera de Lumina , miscandu-se prin portalul din spatele camerei Inimii voastre Sacre. Voi va mutati rapid in cea de a 5-a dimensiune, intr-o noua si personala piramida de Lumina, care a fost special desemnata ca loc de intalnire pentru voi, pentru prietenii vostri , pentru companionii din taramurile inalte. Mergeti in acest spatiu sacru si intindeti-va pe masa de cristal. Apoi, priviti si vedeti cum toti cei cu care doriti sa comunicatisi sa lucrati stau pe scaune de cristal in jurul mesei. Luati-va un moment pentru a-i identifica pe cei care sant cu voi in piramida voastra. ca toate piramidele din dimensiunile inalte si aceasta are un cristal pur de cuart care atarna din varful piramidei peste masa de cristal, in centru. Scanteile de lumina electrizante radiaza din cristalul gigantic in toata camera. Aceasta este Esenta rarefiata a Creatorului Suprem si a Tatalui / Mamei noastre Dumnezeu. Sub masa este o fantana care difuzeaza Flacara Violet revarsandu-se in camera, care va transmuta orice energii discordante ati adus in acest loc, pentru a fi eliberate si purificate.Veniti in acest loc adesea, pentru a va imputernici conectiile voastre si a va raporta la Familia voastra de Lumina. Spuneti-va :

"EU imi cer dreptul meu din nastere si conectia mea cu Sinele Inalt, cu Familia mea de Suflet si cu toate fiintele de lumina cu care eu lucrez si comunic, pentru a accesa si retransmite intelepciunea cosmica si adevarul care Eu sant , pentru a impartasi si integra. Aici si acum , eu imi reclam maiestria de sine si toate calitatile, darurile, virtutile si atributele Sinelui meu Divin. Eu doresc sa fiu un exemplu viu al iubirii, armoniei, abundentei si bucuriei. Eu sant iubirea divina, Eu sant Vointa Divina, Eu sanu IntelepciuneaDivina in actiune ". Asa sa fie ! Si asa este ! Eu sant Ceea ce sant !

Temerarii si curajosii mei, asa cum procesul de ascensiune accelereaza este mai important ca niciodata sa va luati avantajele din tehnicile avansate ale transformarii. Poate parea simplu ;oricum, exercitiile / meditatia de mai sus sant unelte puternice pentru a va asista in eliberarea vechilor tipare vibrationale si accelerarea procesului intoarcerii de la o stare de dualitate din corpul fizic, astfel incat cantecul Sufletului / Semnatura Energetica v-a deveni o minunata, armonioasa simfonie al maretei magnitudini si a fortei. Noi va daruim toate uneltele necesare si toate informatiile posibile pentru a va asista pe calea iluminarii voastre ; voi trebuie sa va asumati responsabilitatea pentru intoarcerea voastra la maiestria de sine. Noi va asitam , asa cum voi va reclamati dreptul vostru ca fiinta spirituala, cu o misiune Divina pentru Mama /Tatal Dumnezeu. Noi va salutam curajul. Voi santeti mult iubiti.

EU SANT ARHANGHELUL MIHAIL.

Sursa : http://www.ronnastar.com/